16 września 2015

RECENZJA ! Regenerum regeneracyjne serum do włosów

Hej kochani!
Dziś kolejna recenzja! Tym razem produkt do włosów. Jak wiecie moje włosy to jest dla mnie „świętość” i do ich pielęgnacji przykładam dużą wagę. Dziś na tapecie ląduje odżywka do włosów z firmy Regenerum. Kupiłam ją po raz pierwszy jakiś rok temu z polecenia mojej znajomej.
Cena za 125 ml = ok 17 zł
Jak dla mnie cena hmm w sumie średnio, bo opakowanie starcza mi na max 4 umycia.
Pierwszy raz skusiłam się na nią dzięki przecenie w Super Pharm i kupiłam ją za 9,99 :) i teraz jeśli jest przeceniona to kupuje ją za każdym razem.

Na początek co obiecuje nam producent?
Regenerum regeneracyjne serum do włosów sprawia, że włosy są znów miękkie, gładkie, błyszczące i zdrowe na całej długości. Regenerum wzmacnia i regeneruje zniszczone włosy, naprawiając uszkodzenia powstałe na skutek działania czynników zewnętrznych oraz zabiegów termicznych (np. suszenie, prostowanie), chemicznych (np. trwała koloryzacja) i mechanicznych (np. wiązanie włosów).
  • intensywnie wzmacnia i regeneruje włosy
  • ułatwia rozczesywanie oraz układanie włosów
  • zapobiega puszeniu się włosów
  • nadaje włosom blask, gładkość i zdrowy wygląd
  • nawilża i odżywia skórę głowy

Jak jest naprawdę? Powiem Wam, że po pierwszym użyciu efekt był marny.. ale dałam jej szanse i dobrze zrobiłam. Po drugim użyciu włosy stały się bardziej gładkie. Podoba mi się jak się układają po wyschnięciu.
Jeśli chodzi o obietnice dane przez producenta, to faktycznie włosy łatwo się rozczesują, są gładkie i lśniące. Co do przesuszania zgodzę się, bo w składzie są olejki.
Jedyne do czego mogłabym się doczepić w zasadzie to mała pojemność i zapach.

Plusy:
+ odżywia włosy
+ włosy są gładkie
+ łatwo się rozczesują
+ są lśniące

Minusy:
- mała pojemność
- oleisty zapach


BUZIAKI !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**