10 listopada 2015

-49 % Rossmann :D czyli to co lubimy najbardziej !!

Hej kochani!!

Witajcie w kojenym poście :) 
Dzisiaj tak na prawdę szybki post o tym co kupiłam na wielkiem promocji w Rossmann, o której pewnie wszyscy doskonale już wiedzą. 
Ogólnie na niedobór produktów nie narzekam, dlatego kupiłam tylko kilka produktów ;)
Na pierwszy rzut poszły cienie w kremie z Maybelline Color Tottoo
Wybrałam piękny odcień niebieskiego oraz dwa neutralne cienie matowe, jeden jasno kremowy a drugi beżowy. Będą idealnie nadawały się do naturalnych makijaż jak również jako baza!
Jeśli chodzi o mascary to wybrałam mascare z L Oreal Volume Million Lashes - extra black oraz na przetestowanie Eveline Big Volume Lash.
W tygodniu promocji produktów do ust kupiłam tylko dwa produkty. 
Pomadkę z mojej ulubionej serii Rimmel by Kate Moss odcień 31. Oraz Bourious Color Boost czyli kredka do ust w klasycznym odcieniu 07 Proudly naked

Na koniec kupiłam olejek zapachowy ;) o przepięknym zapachu Dzikiej Orchidei :) polecam

I to w zasadzie całe moje zakupy! A Wy co kupiłyście sobie podczas tej promocji? 
Buziaki !!

2 komentarze:

  1. Ja w tym tygodniu nie kupiłam nic ;) I mam nadzieję, że tak zostanie ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tusz Loreala jest super! Mam i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**