04 listopada 2015

Dni z Kartą Life Style ! :)

Hej kochani!

Dziś post z moich zakupów w Super Pharm. Jak zapewne każda z Was wie ostatnio były dni z kartą LS. Szał, powiem Wam jednym słowem MASAKRAA!! 
Przyznaje promocje ładne, dlatego z nich skorzystałam, ale jak zobaczyłam kolejke ciągnącą się absolutnie przez wszystkie uliczki sklepu, stwierdziłam że z pustym koszykiem w niej stane i po kolei zbiore wszytkie rzeczy, które chce kupić. Dzięki temu spędziłam w niej "tylko" 40 minut ale kupiłam co chciałam i nie umarłam z nudów w oczekiwaniu na swoją kolej.

No ale udało się !!
Przejdźmy może do mojej listy zakupowej .

Rzecz z której jestem najbardziej zadowolona i po którą głównie jechałam do SP to duże opakowanie mojego ukochanego kremu Cetaphil.
Wiecie, że ten krem jest moim numerem jeden i że używam go w codziennej pielęgnacji. Idealny do skóry trądzikowej, tłustej i problematycznej. i teraz HIT !! za 500 ml zapłaciłam 49,99 .. gdzie jego cena regularna to coś około 100 zł .
 
Kolejną rzeczą jest Szampon Diamond and Volume z Nivea. Jako, że z kartą produkty z Nivea były 50 % tańsze kupiłam dużą butle szamponu, za którą zapłaciłam jakies 7 zł.
Jakaś nowość. Jeszcze nie miałam tego produktu, ale ostatnio kilka razy widziałam jego reklamę w telewizji i postanowiłam przetestować na własnej skórze. Bioliq Dermo - oczyszczający żel do mycie twarzy. Jego cena regularna to około 30 zł ja zapłaciłam 14,99 więc myślę, że nie jest źle. Zobaczymy jak się będzie spisywał ;)
Żeli pod prysznic nigdy dość, dlatego tym razem nowy zapach z firmy Dove trafi do mojej łazienki :)
Lubie mieć wybór antyperspirantów a ostatnio bardzo przypasowały mi te z Nivea dlatego kupiłam dwa jak również kilka innych :)
Na koniec przy kasie zaproponowano mi ofertę specjalną, jako że mój rachunek przekroczył grubo 35 zł :D mogłam sobie coś wybrać :P ale powiem Wam, że całkiem opłacalny deal.. bo za dwie pasty zapłaciłam 7,99 a z reguły jedna kosztuje około 13 więc fajnie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**