01 grudnia 2015

BLOGMAS DZIEŃ 1 ! :D

Hej kochani!! Dziś przychdzę do Was z czymś nowym dla mnie! I myślę, że będzie to coś ekscytującego!!

Na YouTube nazywane jest to VLOGMAS - codziennie od 1 grudnia aż do świąt pojawiają się filmiki z tematyką zakupowo zimowo świąteczną jak i zwyczajne vlogi! Dużo dziś tego oglądałam i stwierdziłam kurcze CZEMU NIE :D 
BLOGMAS - posty CODZIENNIE aż do świąt! Już nie mogę się doczekać! 
Niech świąteczny klimat już nas ogarnie! :))
Nie wiem jak Wy ale ja Kocham święta :D Więc tym bardziej się ciesze ;) 

Mam nadzieję, że spodoba Wam się mój pomysł :) 
Jeśli macie pomysły na tematyke postów lub może Tagi zimowo świąteczne to piszcie śmiało w komentarzach! Chętnie zrealizuje mój blogowo świąteczny plan :D 
Jutro zaczynamy!! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**