10 grudnia 2015

BLOGMAS DZIEŃ 10 !! Stara Mydlarnia peeling cukrowy


Hej kochani!

Lubicie produkty ze Starej Mydlarni? Ja osobiście nie miałam wielkiej styczności z tą firmą i niewiele produktów miałam okazję stosować. Jeśli mam być szczera to prócz świeczek w zasadzie nic mnie tam wielce nie urzekło do zakupu.
Jakiś czas temu jednak kupiłam płyn do mycia ciała ze względu na promocje, ładny zapach i piękną karafkę, która bardzo ładnie prezentuje się w łazience. A kilka dni później w prezencie dostałam peeling cukrowy.

Fajnie ;) można przetestować produkt którego zapewne sama bym nie kupiła.
Zacznę standardowo od tego co pisze nam producent na stronie:

Peeling cukrowy do ciała doskonale wygładza i odświeża skórę. Kryształki cukru delikatnie usuwają martwy naskórek, pobudzając mikrokrążenie i rozjaśniając skórę. Zapobiega wysuszaniu skóry i ułatwia wchłanianie substancji odżywczych. Jego delikatny aromat odpręża i relaksuje. Skuteczny w walce z cellulitem.

Cena : 21 zł za 250 ml
Co mogę powiedzieć? Produkt w zasadzie nie jest zły... ale też nie zachwyca. Fajnie, że zawiera olejek z awokado oraz witaminę E. Dzięki temu skóra nie jest podrażniona i nie jest przesuszona po samym peelingu.
Jest on dość łagodny i po chwili rozpuszcza się na ciele. Na szczęście nie lepi się i nie pozostawia tłustej warstwy na skórze.
Zapach jest przyjemny i łagodny. Plus za dodatkowe zabezpieczanie pod przykrywką, bo bez problemu można go zostawić pod prysznicem i nic nam się do niego nie dostanie. 
Plusy:
+ ładny zapach
+ delikatny
+ nie lepi się
+ wygodny w użyciu
+ występuje w zestawach więc nada się na prezent

Minusy:
- dostępność
- brak działania
- cena ? (nie jest mega wysoka ale jakoś bez szału)

Buziaki

XOXO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**