11 grudnia 2015

BLOGMAS DZIEŃ 11! Winter Tag


Hej kochani !!
Dzień11! Piąteczek i dla Was Winter Tag ;) czyli kilka ubulionych zimowych faktów

1. Za co lubisz zimę? 
Z to, że są święta i można dużo czasu spędzić z bliskimi. Poza tym kocham białą zimę.. no chyba że muszę odśnieżać mój podjazd ale nie ma nic piękniejszego niż zimowe krajobrazy :)
2. Ulubiony produkt do ust?
Z pielęgnacji Neutrogena
Z kolorów Rimmel by Kate Moss 05
3. Ulubiony lakier do paznokci?
Hmm w zasadzie to nie mam ulubionego. Ale dość często używam czerwieni z Essie oraz burgund i butelkowa zieleń z Golden Rose
4. Ulubiony perfum na zimę?
Avon Luck for Her na chwilę obecną 
5. Ulubiony napój na zimowe wieczory?
Kakao
6. Bez czego nie wyobrażasz sobie swojej zimowej garderoby?
Bez grubych i milutkich swetrów <3
7. Co najbardziej lubisz robić zimą?
Wylegiwać się przy kominku oglądając ulubione filmy i przytulać się do mojego mężczyzny bo zwykle jest mi zimno :)

8. Wyjeżdżasz gdzieś tej zimy?
W tym roku niestety nie, aczkolwiek może w styczniu jakieś narty :D
9. Najbardziej mroźna zima jaką pamiętasz?
jakieś dwa lub trzy lata temu :) gdzie było nawet coś koło minus 20 a śniegu spadało spokojnie z metr do góry :D było na dworze dużo roboty.. pamiętam, że mieliśmy duży problem ze składowaniem śniegu bo było go tak dużo :)
10. Idealny film na zimowy wieczór?
Lubię dużo filmów, dlatego w zasadzie idealny jest każdy mój ulubiony ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**