15 grudnia 2015

BLOGMAS DZIEŃ 15!! Propozycja na świąteczne wypieki - Brownieczekoladowe

HEJ KOCHANI!! 

Zapraszam dziś na 15 dzień naszych przygotowań świątecznych!

Dziś moja propozycja na świąteczny wypiek! Przepis na Brownie Czekoladowe ;)

Co potrzebujemy:
400 gram czekolady najlepiej gorzkiej lub deserowej
200 ml śmietanki 36%
2 szklanki mąki
2/3 szklanki cukru
4 łyżki prawdziwego kakao
200 gram masła (92% tłuszczu)
6 jajek
Zaczynamy od rozbicia jajek oraz dodania do nich cukru 
Następnie mieszamy to i odstawiamy
W międzyczasie musimy przygotować masę czekoladową. Śmietanka + czekolada + masło. Oczywiście proponuje masło pokroić w drobną kostke a czekolade rozdrobnić na kosteczki. Ja użyłam czekolady mleczno gorzkiej aczkolwiek jedną zamieniłam na czekolade deserową aby dodać trochę głębi smaku czekolady.
Pamiętajcie żeby czekolade roztapiać w kąpieli wodnej albo na bardzo małym "ogniu" ;)
Cierpliwości!! 
Bo już po kilku minutach
Po uzyskaniu jednolitej konsystencji, włączam mały obrót miksera i do masy jajecznej dodaje czekolade
I mieszamy do ujednolicenia masy
Następnie dodajemy do masy kakao oraz mąkę 
I mieszamy ;)
Foremkę smarujemy masłem i wlewamy masę
Piekarnik rozgrzany na 180 stopni i wstawiamy naszą foremkę na 30 minut !
180 STOPNI + 30 MINUT
START :D
A na koniec cieszymy się cudownym wypiekiem!!! 
Wyszło IDEALNIE!!!
Pozdrawiam Was Gorąco i życzę SMACZNEGO!!

XOXO

1 komentarz:

  1. Jak byłam dzieckiem to nie chciałam jeść innych ciast tylko to :D Później mi to oczywiście przeszło, ale takie wspomnienie mam ;)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**