16 grudnia 2015

BLOGMAS DZIEŃ 16!! Pielęgnacja - zniszczone końcówki włosów ;)

Hej kochani!!

Witam Was w 16 dniu Blogmas!! Już tylko tydzień został nam do świąt!!! 

Nie wiem jak Wy ale ja z każdym dniem ciesze się coraz bardziej! 

Dzisiaj pokaże Wam kilka produktów, których używam aby poprawić kondycje końcówek moich włosów! Mam włosy długie (prawie do pasa) nie da się ukryć, więc problem zniszczonych końcówek mnie często dotyczy. Ale nauczyłam się z tym walczyć ;)) 

Oto kilku moich pomocników!
Produkty nakładam na suche włosy przed myciem na same końcówki! Zaczepiam włosy klamrą, daje olejkom działać często robię to jakąś godzinkę przed myciem i później myje włosy jak zawsze.
Efekty są widoczne już następnego dnia jak włosy mi wyschną i jak je rozczesuje/ 

Pierwszy produkt to Olejek arganowy.
Produkt, który ja używam to olejek z firmy marion kuracja z olejkiem arganowym. 
Kolejny produkt jest w 100% naturalny. A mowa o Oleju Kokosowym
400 gram czystego oleju kokosowego w Almie kosztuje około 15 zł
Ostatni produkt to jedwab ;) uzywam różnych biosilk, garnier lub tak jak tu z Delii ;) 
Jedwab używam po umyciu włosów, jedną małą pompkę - rozcieram w dłonoach a następnie najpierw końcówki a później wycieram dłonie w reszte włosów ;) 
Pamiętajcie żeby z jedwabiem nie przesadzic, bo wasze włosy rano będą po prostu tłuste ;)
To moje ulubione 3 produkty do pielęgancji końcówek! Jeśli Wy macie jakiś ulubiony sprawdzony produkt to koniecznie dajcie mi znać!!

Pozdrawiam Was cieplutko!!

XOXO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**