23 grudnia 2015

BLOGMAS DZIEŃ 23!! Inspiracje na święta - prezenty małe i duże :)

Hej kochani!

Wigilia już za chwilę więc postanowiłam zrobić post z propozycjami na świąteczne prezenty :)
Część z Was już zapewne ma je przygotowane ale jest dużo osób, która jeszcze zastanawia się co można kupić dla swoich bliskich. Powiem Wam, że zdarza mi się czytać tego typu posty, ale osobiście denerwuje mnie to że większość z nich są to produkty ekskluzywne które owszem super wyglądają ale nie mają super ceny.
Bo nie oszukujmy się ale nie każdego stać żeby kupić pięć prezentów i każdy po 300 czy 500 zł ;)

Dlatego postanowiłam podzielić mój post na dwie części z drobnymi upominkami dobrymi na każdą okazję oraz tymi z trochę wyższej półki ale nadal w przystępnych cenach. Aby każdy mógł te propozycje wziąć pod uwagę.

Zacznijmy może od tych prezentów najmniejszych. Dla mnie to są symboliczne prezenty, które wybieram tak aby sprawić komuś przyjemność, spowodować uśmiech i pokazać że się o tej osobie pamiętało.. nawet jeśli prezent będzie drobny i niewielkim kosztem.
Pamiętajcie że nie liczy się cena ale pamięć i wykonanie.

Na takie prezenty dobre są na przykład:
ozdoby dekoracyjne do domu
- figurki
- zawieszki
- świeczki
- ramki na zdjęcia

drobne akcesoria ubraniowe
- skarpetki
- czapka/ szalik
drobna biżuteria
- kolczyki
- bransoletki

kosmetyki
- peelingi
- masełka do ciała
kubek

akcesoria do telefonu
- pokrowiec
- słuchawki

książki

płyty z muzyką / grami
Oczywiście ostatnie z tych produktów można zaliczyć też do prezentów z tego wyższego pułapu
Kiedy chcemy i możemy wydać trochę więcej pieniędzy to zamiast pojedynczego proezentu można kupić na przykład

zestaw kosmetyków

torebkę

biżuterię

zestaw ekskluzywnych czekoladek lub pralin
to na przykład od Sowy
lub w Karmello zestaw świątecznych pralin zaczyna się już od 25 zł
koc

większe akcesoria do domu

bon do spa na podstawowe zabiegi ( często na gruponie można dorwać naprawdę super okazje)
perfumy
na koniec oczywiście do każdego prezentu nie zapomnijcie dodać Słodyczy!!

ŻYCZĘ WAM OCZYWIŚCIE CUDOWNYCH PREZENTÓW POD CHOINKĄ !! BUZIACZKI !!

Oczywiście dajcie znać co dostałyście jak również co w tym roku postanowiłyście kupić dla swoich bliskich!

BUZIACZKI XOXO

1 komentarz:

  1. ja dostałam wymarzony bon do spa http://www.goodtimedayspa.eu/promocje/pakiety-spa-pod-choinke ! :D może komuś to się wydawać mało pomysłowe czy niezbyt oryginalne. ale ja właśnie to chciałam bardzo bardzo dostać. dobry masaż to dla mnei najlepsza rozrywka, a wiadomo, że ciężko sobie samemu pozwolić na regularne wizyty w spa. dlatego myślę ze jest to super prezent z kategorii ekskluzywnych raczej:)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**