05 grudnia 2015

BLOGMAS DZIEŃ 5! Coś co tygryski lubią najbardziej Zakupy Sephora :D



Hej kochani!! 
Witajcie w dniu 5 mojego świątecznego BLOGOWANIA! 

Dzisiaj szybki post z zakupami z Sephory!
Byłam dzisiaj w galerii i weszłam na chwile do Sephory. Z czarną kartą miałam 20% zniżki na zakupy ;) 
Kupiłam kilka drobiazgów.
Głównym moim zamiarem był perfum oraz Beauty Blender ;) ale standardowo do koszyka wpadło kilka innych rzeczy :D 
Zacznę od wody toaletowej z DKNY klasyczne zielone jabłuszko 
Dalej BeautyBlender .. Chciałam kupić dwupak :/ ale niestety nie było i na stronie też nie widziałam, więc wzięłam ten pojedynczy ;)
Dalej dostrzegłam pułkę z produktami od Clinique i za 49 zł kupiłam pudełeczko zawiera ono mała wersję żelu do mycia twarzy, krem do twarzy odżywiający oraz krem silnie odbudowujący, który w wersji pełnowymiarowej jest tak drogi za tylko 15 ml, że to 5 ml opakowanie nawet za to 49 zl to byloby tanio :D do tego próbka podkładu ( standardowo za ciemna :p ) i to wszystko w eleganckiej małej kosmetyczce Clunique ;)
Kończy mi się mój ulubiony bronzer i postanowiłam zobaczyć czy znajdę coś podobnego ;) i udało się : odcień 2 
Na koniec mała przyjemność na wieczorny relaks z płynem do kąpieli o zapachu Mango! Cudowny !!

I to wszystko co kupiłam ;) 
BUZIAKI KOCHANI!!! 

XOXO

1 komentarz:

  1. Świetne rzeczy kupiłaś! :)) Miałam kosmetyki z Clinique i byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**