07 grudnia 2015

BLOGMAS DZIEŃ 7! Herbaty idealne na zimowe wieczory


Hej kochani!!

7 dzień Blogmas ;) 
Czy mówiłam Wam kiedyś że nielubie pić herbat? Tak to się zgadza.. Ale jednak na tym świecie jest kilka herbat które jednak w zimne wieczory przypadły mi do gustu ;)

Ostatnio dokonałam niesamowitego odkrycia! Będąc na spotkaniu z przyjaciółką, która herbaty pije litrami, postanowiłam zamówić i dla siebie jedną ale taką z owocami. W jednej z knajp na starym mieście zrobili zimową wersję herbat z owocowym syropem i świeżymi owocami ;)
I z pierwszym łykiem herbaty, którą dostałam tak jakby ktoś włączył fanfary powiedziałam " o tak, taką herbatę mogę pić nawet codziennie!!". 
Herbata + syrop brzoskwiniowy + świeze kawałki jabłka i pomarańczy = najpyszniejsza herbata EVER <3 <3

Przyznam Wam szczerze, że herbate właśnie z takimi dodatkami robie sobie w domu ;) 
Pokaże Wam kilka rodzajów herbat, które używam w domku :
Jedna z moich ulubionych zaraz po Lipton Owoce Leśne to Lipton Apple Fig :) fantastycznie smakuje z MIODEM i plasterkami POMARAŃCZY ;)
Jeśli lubicie GOŹDZIKI, CYNAMON, WANILIE lub IMBIR to polecam połączyć te dodatki z herbatką MOROCCO ;)
Przepyszne połączenia ;)
a wy lubicie herbaty? Które są Waszymi ulubionymi? 

Ściskam Was cieplutko!! 

XOXO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**