09 grudnia 2015

BLOGMAS DZIEŃ 9! Zimą stawiam na usta!

 

Witajcie!!

9 grudnia więc czas na 9 dzień blogmas!!

Zimą zwykle jak wstaje to jest ciemno, zimno i jedyne o czym marze to żeby wrócić do tego ciepłego łóżka i leżeć pod kołdrą cały dzień :D niestety życie nie rozpieszcza i do pracy trzeba iść :)
Rano staram się zaoszczędzić jak najwięcej czasu i nawet powiem Wam szczerze z racji tych ciężkich grubych rzeczy nie mam ochoty nakładać masy makijażu na siebie. A najprostrzym sposobem na piękny i zarazem wyrazisty makijaż jest klasyczna kreska i do tego akcent na usta ;) 
Myślę że całkiem sporo mi się ich nazbierało ;p ale pokaże Wam tylko kilka moich ulubionych


Pokaże Wam kilka moich propozycji ;) Od razu powiem, tak na zdjęciach są filtry ale zrobione są tak aby nie przekłamać koloru pomadki! Tak więc spokojnie :D
Zacznijmy od mojego ulubionego koloru, który już mi się kończy :( 
Rimmel by Kate Moss 05
Kolejny ulubieniec to klasyczna czerwień ale w macie MUA matte 
Hean 322 papaya
Kobo 108 Fukhsia
Rimmel 138
A na koniec coś dla odważnych :D to nie
Mój ulubieniec, bo noszę ją nie często, ale pasuje idealnie do grubego wełnianego swetra z dużym kołnierzem!!
hean 64 carrot

Czekam na Wasze ulubione pomadki na zime!! 
Może, któraś z Waszych pomadek stanie się i moim ulubieńcem!:D

BUZIAKI 

XOXO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**