08 grudnia 2015

BLOGMAS DZIEŃ 8! Zakupy w IKEA ;)

Witajcie moi drodzy!!

Kolejny dzień odliczmy do świąt ;) Blogmas 8! 

Dziś na prawdę szybki post z zakupami z Ikei ;)
W niedziele pojechałam do sklepu Ikea, który na szczęście mam jakies 20 min samochodem od domu z zamiarem kupna kilku świątecznych dodatków. 
Ogólnie o zakupach? Chaos, pełno ludzi, mało akcesoriów świątecznych, nieogar, wszystko wszędzie i totalna DEMOLKA ;D 
Czyli dzień jak co dzień w Ikei :D 
Przeszłam ikee i jej dzikie tłumy 3 razy ale przeżyłam! Prawie wszystko co chciałam kupić jednak kupiłam więc zakupy uważam za udane ;) 
Jedyne na czym się zawiodłam to sztuczna mała choinka, która okazała się tandetą i wkurzający fakt rozrzucenia ozdób świątecznych po wszystkich działach w sklepie a nie w jednym konkretnym miejscu, żeby ludzie nie musieli krążyć jak dzieci we mgle w poszukiwaniu głupiego łańcucha na choinkę :)

Uff no ale dałam rade , oto moje drobiazgi:
Gwiazda na czubek choinki
Zapachowe duże świeczki wkłady (mam do nich świeczniki z gwiazdkami właśnie z ikei więc pasują idealnie)
Karteczki do podpisania prezentów
Lampki ozdobne, oddzielnie obudowy w kształcie gwiazdek/ płatków śniegu (na prawde solidnie wykonane) i do tego lampki LED
Złote łańcuchy na choinkę, kupiłam kilka opakowań około 10m ;) 
I na koniec czarne małe pudełko z akcesorii biurowych 

Buziaki!!

XOXO

1 komentarz:

  1. Lubię te pudełeczka z Ikei :). Trzymam w nich zdjęcia, próbki, kosmetyki. Ale dawno nie byłam w Ikea ;)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**