25 grudnia 2015

Święta Święta !!

Witajcie kochani!!

Mam nadzieję, że święta mijają Wam w cudownej i rodzinnej atmosferze! ;)

Moje jak najbardziej takie właśnie są!!

Mam dla Was małą relacje zdjęciową ale zanim to, to oczywiście.. Życzenia odemnie!!

Niech czas Świąt Bożego Narodzenia
będzie pełen atmosfery radości,
wytchnienia i zatrzymania
od codziennego pędu.
Życzę Wam najpiękniejszych prezentów! Dużo uśmiechu, zadowolenia i oczywiście jeszcze więcej miłości!!
Wesołych Świąt !

A teraz kilka zdjęć ;) moja Wigilia była bardzo udana !

Strój wieczoru
Czarny kombinezon z C&A oraz czarne botki na obcasie plus srebrna biżuteria

Srebrne akcenty

Prezenty zanim trafiły pod choinkę
Oczywiście były dla Wszystkich członków rodziny i bliskich, którzy z nami byli.. Nawet dla czworonogów
Jeszcze raz kochani !! 

Więcej zdjęć? Zapraszam na mój instagram <3 <3

WSZYSTKIEGO NAJPIĘKNIEJSZEGO!!

XOXO 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**