17 stycznia 2016

RECENZJA! Maska do włosów IL SALONE MILANO supreme mask




Hej kochani!!

Witam Was w kolejnej recenzji. Jak doskonale wiecie mam bzika na punkcie moich włosów. Staram się cały czas znaleźć produkt idealny do ich pielęgnacji tak aby zawsze były w doskonałej kondycji. 
Jakiś miesiąc temu trafiła do mnie profesjonalna maska do włosów i oczywiście musiałam ją przetestować i dla Was zrecenzować. 
O czym mowa?
Maska do włosów IL SALONE MILANO supreme mask

Co obiecuje nam producent: 
Dla włosów, które potrzebują cudu: miękkie, mocne włosy o aksamitnym połysku

Maska stosowana na co dzień w  najlepszych światowych salonach fryzjerskich zapewnia Twoim włosom całkowitą metamorfozę zwiększając ich objętość oraz poprawiając strukturę. Formuła o pH4  bogata w proteiny mleka, pszenicy oraz ceramidy kompleksowo odżywia i regeneruje włosy przywracając im zdrowy wygląd. Proteiny mleka w naturalny sposób poprawiają nawilżenie i elastyczność włosów nadając im jednocześnie gładkość i połysk. Aminokwasy  pszenicy stanowią niezwykle łatwo wbudowującą się w strukturę włosa kompozycje podobną do keratyny,  co znacznie zwiększa zdolność włosów do zatrzymania wody.  Włosy stają się mocne, nawilżone  i sprężyste.  Ceramidy, naturalnie występujące lipidy we włóknie włosa, stanowią nieodzowny element każdej pielęgnacji nawilżającej i wzmacniającej. Maska uwielbiana na całym świecie za zapach eleganckiego salonu fryzjerskiego.


Pojemność: 
500 ml

Cena: 
44,99 zł 

Jak jest na prawdę?

Odżywka sama w sobie jest Fajna. Ma ładne opakowanie dużą pojemność i bardzo ładny delikatny zapach. W pierwszym momencie jak otworzyłam opakowanie to zapach przypominał delikatne perfumy tak jakbym otworzyła perfumowane masło do ciała dołączane do niektórych perfum. Zapach jest delikatny kwiatowy ale nieinwazyjny i na włosach nie czuć go mocno. 

Dla niektórych może być to plus dla niektórych jest to minus. Ja osobiście lubię jak włosy pachną po umyciu dlatego zapach mógłby utrzymywać się na włosach trochę bardziej intensywnie.

Samo działanie odżywki jest dobre. Chociaż na początku byłam sceptycznie do niej nastawiona, ponieważ pierwsze efekty były średnie. Jak wiecie z poprzednich postów ogólnie używam maski też właśnie z proteinami mleka i spodziewam się czegoś bardziej efektywnego od pierwszego użycia. Ale powiedziałam że test to test więc dałam odżywce kolejną szansę. Nie można przecież oceniać produktu po jednym użyciu. Bo często okazuje się że produkt trzeba poużywać jakiś czas żeby pokazał swoje właściwości , tak jest właśnie w przypadku tej maski!!
Po kilku  użyciach włosy zaczęły być miękkie gładkie i dobrze się rozczesywały.
Tak więc na pewno nie zrażajcie się po pierwszym użyciu tylko dajcie jej kilka aplikacji i na pewno zobaczycie różnicę.

Konsystencja: jest dość gęsta ale sama odżywka jest szorstka w kontakcie z włosami. Mam wrażenie że bardzo dużo produktu muszę nałożyć, żeby czuć, że mam ją na włosach.

Wydajność: przez to wydajność tego produktu jest średnia. Przy mojej długości włosów nie starczy ona na długo.

Cena: 45 zł jak za maskę do włosów o pojemności 500 ml nie wydaje mi się aż tak dużą ceną. Zwłaszcza że produkt jest profesjonalny i ma dobry skład. 

+ Pojemność
+ Odżywienie włosów
+ Włosy są Gładkie i dobrze się rozczesują
+ Zapach
+ Składniki odżywcze
+ Dostępność (dostępna w Internecie)
+ Cena jak za produkt profesjonalny jest ok

- zapach słabo utrzymuje się na włosach
- szorstkość podczas aplikacji
- wydajność
- trzeba użyć kilkukrotnie żeby efekty były zauważalne

W ogólnej ocenie maska wypadła dobrze. Spokojnie mogę ją Wam polecić, ze względu na to że spełnia większość obietnic producenta. Włosy po użyciu są gładkie, dobrze się rozczesują i faktycznie po dłuższym stosowaniu są bardziej odżywione.
Zapach mógłby być bardziej intensywny, a w zasadzie po prostu dłużej utrzymywać się na włosach oraz konsystencja mogłaby być gładsza, żeby łatwiej było maskę aplikować, bez uczucia szorstkości. A poza tym nie mam co do niej zastrzeżeń :)
Ogólna ocena 4/5

Dajcie mi koniecznie znać, czy już kiedyś używałyście tej maski i jak się u Was sprawdziła !!
Buziaczki i miłego dnia!!
XOXO

1 komentarz:

  1. Nie znam zupełnie tej marki choć często kupuje maseczki do włosów.

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**