14 stycznia 2016

Witajcie w 2016 !!! Noworoczne postanowienia :)

        

Witajcie kochani!!

Mam nadzieję, że zarówno święta jak i Sylwester minął Wam w świetnej atmosferze! 
Dla dużej ilości osób nowy rok związany jest z nowymi wyzwaniami, planami czy też postanowieniami! 
Ogólnie ja nie lubie nazywać moich założeń na nowy rok postanowieniami. Aczkolwiek mój nowy rok zaczął się w wielkim stylu i też od wielkich zmian, które nie do końca były przeze mnie przewidziane.
Dlatego też ten rok faktycznie postanowiłam zrobić wreszcie coś dla siebie! I mam kilka ambitnych planów, które chciałabym w tym roku zrealizować jak również wprowadzić kilka przyzwyczajeń do mojego codziennego życia ;)

1. Pozytywne nastawienie do swojego życia. Uśmiech rodzi uśmiech i tego będę się trzymać! 

2. Odcięcie od mojego życia ludzi, którzy nie są dla mnie życzliwi oraz zakończyć tak zwane toksyczne znajomości. Raz na zawsze. Czas wyjść z błędnego koła, które męczy mnie psychicznie, jak również przestać przejmować się osobami, które pamietają o mnie tylko wtedy kiedy czegoś potrzebują. The end!

3. Z racji tego, że woda jest moim jedynym napojem życia, jeśli chodzi o diete nie postanawiam pić więcej wody. Ale chciałabym przywyknąć do owoców. Dlatego codziennie zjem chociaż jeden owoc: jabłko, banan, pomarańcza ;) już mi się to udaje, bo codziennie do pracy biorę jabłko i banana.

4. Ćwiczenia! Codziennie! Nie mam potrzeby katowania się na siłowni, bo figurę mam bardzo dobrą. Ale warto zadbać o kondycję i ujędrnić ciało. Już zrobiłam rozpiske na najbliższe dwa miesiące jeśli chodzi o codzienne ćwiczenia ;) nie chce ćwiczyć do upadłego ale ważne jest dla mnie aby codziennie zrobic rozgrzewkę i zestaw podstawowych ćwiczeń i jeśli będę miała siły to dodatkowe ćwiczenia z Ewą Chodakowską z jej mini treningów 10-20 min oraz ćwieczenia z Mel Bel ;) a w późniejszym czasie mam już rozpisane ćwiczwnia z Ewą skalpel, turbo spalanie itd pełno wymiarowe godzinne treningi ;) 
Jeśli będziecie zainteresowane tym jak się do tego zabrałam dajcie znać! Zrobię o tym oddzielny wpis, krok po kroku moje przygotowania, ćwiczenia na start i mobilizacja!

5. Wycieczka po Europie!! Sierpień/ Wrzesień - objazdowa wycieczka po Europie! Mapy już są, trasa już jest! Wstępny plan oraz kosztorys SĄ!! Czas na  zbieranie funduszy!! 
Założyłam Mistery Box do którego co miesiąc będę wkładała kilka stówek z wypłaty na wyjazd!! A jak się uda to też na inny mniejszy wyjazd ;) 
Dodatkowo postanowiłam, że jeśli zrezygnuje z kupna jakiejś rzeczy to kwote, którą chciałam na daną rzecz przeznaczyć również wrzuce do pudełka!


6. Codzienna pielęgnacja! 
Koniec w chodzeniu spać w makijażu!  Kilka postanowień pielęgnacyjnych! Zawsze wyglądaj jak milion dolarów! :D
- codzienny demakijaż
- co drugi dzień peeling twarzy
- conajmniej raz w tygodniu maseczka na twarz oraz masaż twarzy 

7. Zmiana samochodu. Może to nie postanowienie ale chciałabym w tym roku mój obecny samochód wymienić na trocje nowszy i może większy ;) 
Z obecnego auta jestem bardzo zadowolona ale już czas na zmiany! 

Z innych planów chcę jechać na kilka koncertów!
Rihanna 5 sierpnia w PL - to już w realizacji bo bilety zamówione! 
I mam w planach kilka innych większych wydarzeń :D

Dodatkowo chciałabym nauczyć się drugiego płynnego języka obcego, myślę nad hiszpańskim lub włoskim. Aczkolwiek nie wiem czy starczy mi czasu aby chodzić na kurs ;) zobaczymy!
Myślę, że z takich podstawowych i większych planów to na razie tyle! 
Przedewszystkim chce czuć że ten rok nie uciekł mi jak piasek przez palce i że wykorzystam czas w 110%

Kochani mam nadzieję, że podzielicie się ze mną również swoimi postanowieniami lub planami na 2016 rok! Czekam niecierpliwie!! Dla mnie to na pewno będzie pracowity i ekscytujący rok!

Całuję gorąco!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**