21 lutego 2016

Nowość w kosmetyczce - balsam do ust EOS



Hej kochani!

Dziś szybki wpis o "nowości" która pojawiła się w perfumeriach Douglas ;) 
Do niedawna trzeba było je zamawiać przez internet lub jechać do innego kraju żeby je kupić. 
Teraz każda z nas bez problemu może go przetestować! Ja również się skusiłam. 
O czym mowa? 

Jak widzieliście już po tytule : Balsam do ust z firmy EOS!
Opis producenta :
Balsam do ust bogaty w przeciwutleniacze, witaminę E, masło shea oraz olej jojoba nada aksamitną miękkość ustom, zachowując ich naturalną wilgotność. Produkt posiada właściwości odżywcze, regenerujące i antybakteryjne.
Nie zawiera glutenu, parabenów, ftalanów oraz wazeliny. Produkty EOS są w 95% organiczne i w 100% naturalne.

W Polsce mamy 4 wersje zapachowe, ja zdecydowałam się na słodki zapach Summer Fruit.

Cena 25 zł za 7g 
Czy będzie taki cudowny jak o nim piszą? 
Zobaczymy już za niedługo! 
Na recenzje już Was zapraszam :) mało tego porównamy go z dostępnym w Polsce od dawna balsamem z firmy Balmi o bardzo podobnych właściwościach, wyglądzie i zastosowaniu!
Macie już ten balsamik? Używałyście go? Podzielcie się swoimi opiniami :D 
Buziaczki!

XOXO

1 komentarz:

  1. mam i lubię, fajny gadżet o ładnym zapachu.. nie uważam go jednak za niezbędnego, są lepsze produkty :)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**