01 lutego 2016

TANIE NIE ZNACZY ZŁE! Nowa seria na blogu! Pudrowa mozajka 3w1 zSensique



Hej kochani witam was w kolejnym poście. Dzisiaj postanowiłam zacząć nową serię na moim blogu!!

TANIE NIE ZNACZY ZŁE

posty te będą dotyczyły tanich kosmetyków zarówno kolorowych jak i pielęgnacyjnych których używam na co dzień i które są jak najbardziej godne polecenia i wypróbowania. 

Mam nadzieję że ta seria wam się spodoba. Bo takich produktów jest naprawdę dużo i nie zawsze cena idzie w parze z jakością.
Często szukamy zamienników dla drogich kosmetyków zarówno z Oszczędności jak i z chęci spróbowania czegoś nowego. Jeśli będziecie chciały zobaczyć porównanie taniego z drogim to dajcie mi koniecznie znać !! Jestem głodna nowych produktów !

Ja w swojej kolekcji posiadam kilka takich perełek które możecie kupić za naprawdę małe pieniądze a które dorównują swoją jakością i wytrzymałością w przypadku makijażu do drogich produktów które również mam w swojej kosmetyczce.
Z chęcią też na potrzeby tych postów wypróbuję kilka nowych produktów z tańszych marek aby móc zrobić dla Was ich recenzje. 

Nie przedłużając zaczynamy!!

Na pierwszy ogień pójdzie produkt którego zużyłam już praktycznie w całości a to może świadczyć tylko o tym że jest na prawdę mega i że używam go codziennie. co prawda mam już dla niego kupiony zamiennik ale z czystym sumieniem polecam ten produkt każdej znajomej bo jest naprawdę świetny.
Mówię tu o trio z firmy Sensique do kontrowania twarzy. 
O czym mowa:
Dokładnie nazywa się to puder prasowany mapka brązująca.


Co to za produkt:
Puder ten zawiera trzy odcienie dwa brązy i jeden jasny rozświetlacz. 
Z tego trio najlepiej spisał mi się ciemny Brąz którego spokojnie od ośmiu miesięcy używam do kontrowania twarzy. Najjaśniejszego odcienia od ostatniego miesiąca używam również jako rozświetlacza. 


Cena: cena regularna za ten puder to 7,99 zł
Wydajność: jednego odcienia używam od ośmiu miesięcy co prawda już sięgną denka ale nadal jeszcze trochę go zostało. Dlatego spokojnie mogę stwierdzić że wydajność jest rewelacyjna.

Wielofunkcyjność: produkt ten ma kilka zastosowań. Można go stosować jako bronzer albo rozświetlacz ale też można zabrać go w podróż i używać jako cienie do powiek.

+ Kolorystyka
+ Dostępność 
+ cena 
+ wytrzymałość 
+ długo utrzymuje się na skórze 
+ nie wyciera się w ciągu dnia 
+ wielofunkcyjność
+ Łatwość aplikacji 
+ dobra pigmentacja
Minusów tego produktu nie widzę i na pewno powrócę do niego za jakiś czas

Podsumowując dla mnie jest to produkt naprawdę godny polecenia wielofunkcyjny dobrze się utrzymuje i jest idealny do każdego rodzaju cery . I polecam wam go z czystym sumieniem jak dla mnie 

Ogólna ocena:5/5




Buziaczki!! 
Czekam na Wasze opinie na temat serii! I jakie kosmetyki chciałybyście tu zobaczyć! 
XOXO

1 komentarz:

  1. Fajny pomysl. Propozycje tanich ,dobrych produktow zawsze sie przydadza. Ja na blogu tez mam podobna serie. Bronzer bardzo dobrze znam z czaswo jak mieszkałam w Polsce, mieszałam 3 kolory duzym pedzlem i podkreślałam policzki. Świetny produkt.

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**