07 marca 2016

Nowy sposób na piękne paznokcie? Zakochana w hybrydach <3

Hej kochani!!

Dziś szybki post o paznokciach. Ostatnio zakochałam się w lakierach hybrydowych ;) 
Szybko, sprawnie i efekt fantastyczny na długi czas. 
Jeśli nie lubicie jak lakiery Wam co chwilę odpryskują, albo jak zapuszczacie paznokcie a nagle łamie wam się jeden i cały "czas" poszedł na marne :p to hybrydy są na prawdę idealnym rozwiązaniem. 
Raz że wzmacniają paznokieć, dwa pomagają im ładnie rosnąć bez łamania to jeszcze nie musicie się martwić o odpryski. 
Ja bardzo lubię mieć długie i zadbane paznokcie, dlatego najpierw zaczęłam od wzmocnienia płytki, przycięcia paznokci i nałożenia hybrydy tak aby paznokcie spokojnie mogły odrosnąć ;)
Zdecydowałam się na biały kolor
Jak paznokcie mi odrosły ponownie nałożyłam hybrydy

Te zdjęcia mogliście oglądać na moim instagramie
A pazurki rosły dalej!
Najlepsze w tym wszystkim jest to że nie są one takie grube jak żelowe i wyglądają bardzo naturalnie. 

Teraz je tylko skracam, wyrównuje no j oczywiście dbam o odrosty ;) bo trzeba je przypiłowywać żeby wszystko ładnie wyglądało :) 
A oto mój najnowszy "nabytek" hybrydowy
A Wy co sądzicie o tego typu rozwiązaniu? Używacie hybrydowych lakierów? Co o nich sądzicie? Czekam na Wasze opinie i podzielcie się tym jakie kolory na paznokciach najbardziej lubicie ;)

Całuję Was gorąco !
XOXO

1 komentarz:

  1. Przynaje ze manicure wyglada niesamowicie ,ale nie jestem przekonana do hybryd. Slyszalam ze one tez niszcza paznokcie , nie sa wcale takie obojetne a ze moje paznokcie ledwo sie trzymaja to boje sie je meczyc. Choc za pewne zaoszczedza to sporo czasu.

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**