25 marca 2016

RECENZJA - MUA Mascara / Tanie nie znaczy złe !?


Hej kochani!

Zapraszam dziś na recenzję. Produkt o którym dzisiaj będę wam pisać jest to mascara z firmy Makeup Academy. 
Jest to produkt ogólnie niedostępny w Polsce, ja ten tusz do rzęs kupiłam w Wielkiej Brytanii. 
MUA jest to firma tania z reguły produkty kosztują od 1-5 £.

Tą recenzję można częściowo zaliczyć do mojej serii na blogu tanie nie znaczy złe, aczkolwiek jest to produkt niedostępny w Polsce. Możecie go zamówić oczywiście przez internet bądź kupić na wyjeździe zagranicznym.

Cena regularna: 1£
Pojemność: 7ml

Extreme Volume Mascara 
Krótko mówiąc jest to mascara w kolorze czarnym, która ma nadawać naszym rzęsom dużą objętość. 
Szczoteczka w tym tuszu jest naprawdę duża, wykonana ze standardowego włosia, jest na tyle gęsta że bardzo ładnie rozdziela długie rzęsy. Jest to zdecydowany atut tej mascary.

Jeśli chodzi o jej zastosowanie, czyli efekt objętości rzęs tutaj powiedziałabym że jest pół na pół. Dlaczego? 
Ze względu na to, że jak nałożymy pierwszą warstwę tego tuszu to rzęsy są stosunkowo cienkie, mają ładny kolor i są dobrze rozdzielone. Więc nie ma w pierwszym użyciu tej objętości ALE kiedy użyjemy jej po raz drugi to to objętość już zdecydowanie jest widoczna. Czyli żeby uzyskać zadowalający efekt musimy spokojnie nałożyć dwie warstwy.

Wydajność: jak na to że jest rzęs który kosztował 1 £ to wydajność wydaje mi się ok. Tusz starczył mi spokojnie na kilka miesięcy używania regularnego, kiedy zaczął wysychać to kolor zdecydowanie stał się blady. Już nie dawał efektu gęstości. Ale bardzo lubiłam go w tej postaci używać do makijażu no make-up i często używałam tą maskarę tylko po to aby bardzo delikatnie podkreślić moje rzęsy nawet nie nakładając makijażu. Dawało to taki efekt jakbym miała zrobioną hennę rzęs.
Podsumowując jeśli miałabym oceniać sam tusz uważam że jestem godny polecenia, zwłaszcza że jego cena to tak naprawdę około 5 zł w przeliczeniu na naszą walutę. 

+ cena
+ pojemność 
+ szczoteczka 
+ dobrze rozczesuje rzęsy 
+ naturalny efekt 
+ nie osypuje się
+ duża pojemność

- niedostępny w Polsce 
- trzeba nałożyć dwie warstwy aby uzyskać zadowalający efekt
- będąc bardzo czepialskim, odcień czerni mógłby być bardziej intensywny

Ogólnie ja z tego produktu jestem zadowolona i na pewno z czystym sumieniem mogę go polecić. Jak za tą cenę uważam że jest naprawdę dobra i bez problemu mogę powiedzieć że jest to jedna z lepszych maskarę do 10 zł jakiej używałam 

Ogólna ocena : 3,5 /5

całuję gorąco XOXO

1 komentarz:

  1. Moim zdaniem nie ważne jaka produkt ma cene o ile sie sprawdza i cena cie zadowala to dobrze. Sporo produktów które używam i do których powracam ma niska cenę. Tusz wydaje sie godny zainteresowania

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**