01 marca 2016

TANIE NIE ZNACZY ZŁE! KOBO Professional - pomadka idealna?


Hej kochani!

Witam was w kolejnym poście tanie nie znaczy złe!

Ciężko jest znaleźć pomadkę która miałaby ładny Delikatny różowy odcień zbliżony do naturalnego odcienia ust która jednocześnie miałaby Wyraźny kolor ale też nawilżała i nie przesuszała ust i wymiary długo utrzymywała się na tych ustach.
Dużo wymagań jak na jeden produkt i wcale nie musimy kupować pomadki za 200 zł aby uzyskać ten efekt. 
Dzisiaj przedstawię wam jedną z kilku pomadek które odkryłam i które spełniają wszystkie te punkty i nie kosztują więcej jak 15 zł w cenie regularnej. 

Na pierwszy ogień idzie mój absolutnie ulubieniec czyli pomadka firmy Kobo professional W odcieniu velvet rose. 

Jak widzicie po zdjęciach z użyłam nią praktycznie w całości jest to pomadka którą w 100% jak mi się skończy pójdę i w cenie regularnej kupię kolejną. 
Na poczatku odcienie może wydawać wam się trochę ciemny ale jest to kolor idealnie pasujący do mojego naturalnego koloru ust.

+ Kolor 
+ długo się utrzymuje 
+ nie wychodzi poza linię ust 
+ nawilża 
+ nie wysusza 
+ nie podkreśla suchych skórek 
+ dostępność 
+ cena

Minusów brak jak dla mnie jest ta pomadka I D E A L N A! 
W 100% polecam wam ten produkt i ja na pewno sięgnę po niego ponownie!! 

BUZIACZKI 
XOXO

1 komentarz:

  1. Mam kilka pomadek z Kobo. Jedna z nich jest moim hitem i noszę ją bardzo często. Mowa o Dusky Rose. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**