12 kwietnia 2016

Super Pharm i Rossmann - WYPRZEDAŻ MAKIJAŻU - wish list


Hej kochani !

Ostatnio gdzieś na Facebooku znalazłam informacje, że pod koniec kwietnia będą znowu promocje na kosmetyki w Rossmann. Dodatkowo teraz trwają od 14-19.04 wielkie przeceny z kartą LifeStyle w Super Pharm.
Przy ostatniej tego typu akcji napisałam dla Was post, na jakie kosmetyki warto zwrócić uwagę i które z drogeryjnych kosmetyków kolorowych polecam.
Jeśli ktoś jest zainteresowany to zapraszam na co warto zwrócić uwagę -> < KLIK > 
oraz
co kupiłam podczas ostatnich promocji ->1 cz < KLIK > i 2 cz  < KLIK >

tym razem jestem nastawiona na kilka nowości, które jakiś czas temu pojawiły się na drogeryjnych półkach , dlatego dzisiaj szybki post właśnie o tych produktach. Jest kilka, które mam ochotę przetestować i mam nadzieję, że uda mi się je kupić :)
Zacznijmy od twarzy:
Rimmel by Kate Moss paletka do konturowania
L'Oreal Infallible PRO Contour

Maybelline, Fit Me a Shine Stick, podkład pod makijaż, Classic, 120, 9ml



Revlon Colour Stay podkład do cery tłustej

Rimmel Stay Matte puder prasowany

Wibo, korektor w kredce



Eveline, art Make-Up, korektor w sztyfcie, nr 1 Cream





Wibo, paleta do konturowania twarzy, zestaw light, 10 g
 



Wibo, Glamour Shimmer, rozświetlacz do twarzy, 8 g




Czas na oczy:



Wibo, cienie do powiek, Natural Eye Shadow nr. 2, 15 g




L'Oreal Paris, Color Riche L'Ombre Pure, cień do powiek, 206 Little beige dress, 1,7 g



Oczywiście do tego na pewno będę chciała kilka nowych lakierów na lato 
A tak na prawdę zawsze dodatkowo coś się w koszyku znajdzie. Jak zawsze ;D 

Na pewno dam Wam znać co kupiłam :)
A Wy macie produkty, które już wiecie że trafią do Waszego koszyka? Dajcie mi koniecznie znać w komentarzu na co będziecie "polować" lub na co warto zwrócić uwagę. 

Buziaczki ! 
XOXO

1 komentarz:

  1. miałam ten cień ''little beige dress'' bardzo dobrze sie sprawował :)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**