21 maja 2016

RECENZJA! La Luxe Paris Magical Cover Long Lasting Make up


Hej kochani! 
Witam was w ten piękny weekendowy poranek i przychodzę do was dzisiaj z recenzją podkładu który testowałam przez ostatnie kilka tygodni. 
Mowa tu dokładnie o podkładzie z firmy La Luxe Paris Magical Cover - long lasting make up. 


Zacznijmy standardowo od tego co obiecuje nam producent:
Magical Cover to długotrwały podkład zapewniający efekt mocnego krycia bez efektu maski. Idealnie dobrana mieszanka polimerów i pigmentów pokrytych silikonem sprawia że podkład jest prawie nie odczuwalny na twarzy. Kremowa gęsta formuła fluidu idealnie dopasowuje się do cery, dając efekt Kaszmirowego wykończenia makijażu. Kompleks roślinnych komórek macierzystych PhytoCellTec odżywia, wygładza i wyrównuje cerę. 

Mój odcień to 104 nude - W pierwszej chwili myślałam że będzie dla mnie za ciemny ale po nałożeniu na twarz okazało się że jest całkiem ok zwłaszcza przy mojej delikatnej opaleniźnie. 
Czas zadać sobie pytanie jak jest naprawdę?
Konsystencja i krycie - podkład ma zbitą konsystencję jest gęsty i faktycznie jedna warstwa wystarcza żeby całkowicie pokryć twarz i wszelkie drobne powiedziałabym niedoskonałości. Plus za to że podkład posiada filtr przeciwsłoneczny SPF10. 



Światło dzienne v sztuczne



Efekt na skórze - powiem wam szczerze że efekt na twarzy oceniam dość średnio, nałożyłam podkład najpierw pędzlem później z próbowałam nałożyć go beauty blenderem efekt był bardzo podobne, skóra była dobrze pokryta, zaczerwienienia i niedoskonałości zakryte, jednakże po stosunkowo niedługim czasie bardzo mocno były widoczne pory na twarzy zwłaszcza przy nosie i policzkach i to już mi się nie podobało.  
 


Kolor - wydawało mi się że kolor będzie trochę za ciemny ale po nałożeniu na twarz okazało się że dobrze do mnie pasuje. Jedyna bardzo dziwna rzecz którą zauważyłam to sam odcień w świetle dziennym a w świetle żarówki. Ja w łazience mam żarówki LED w odcieniu zimnego światła dziennego tak żeby nadawały się właśnie do robienia makijażu w łazience przed lustrem. Będziecie mogli zobaczyć za chwilę na dole na zdjęciach że ten podkład zupełnie inaczej wygląda w świetle dziennym a całkowicie inaczej od żarówki i jest to jedyny podkład z którym mam właśnie taki efekt. Na samym poczatku podkład wydał mi się wręcz pomarańczowy ale okazało się że kiedy odeszłam od lustra do okna to kolor był już wporządku i pasował do mojej karnacji jednak w świetle żarówki był on po prostu pomarańczowy i powiem wam szczerze że bardzo bałam się wyjść z tym podkładem do pracy gdzie siedzę w biurze przy właśnie świetle takim jarzeniowym, bo nie chciałam żeby moja twarz była od tego światła pomarańczowa. 


Efekt przy sztucznym świetle i tu również możecie zobaczyć widoczność porów :/ 



Ale jak na test przystało dałam mu szansę. 
Opinie ludzi były wporządku. Jednak podkład utlenił się w ciągu dnia i było to zauważalne.
Trwałość - podkład na twarzy spokojnie utrzymuje się około 6 h, wyciera się w standardowych miejscach czyli na brodzie na nosie i w kącikach nosa. Niestety zauważyłam że troszeczkę wysusza twarz a w zasadzie wysusza skórę. 
+ Duże opakowanie 
+ szklana opakowanie i Pompka 
+ duża Gama kolorystyczna 
+ filtr przeciw słoneczne 
+ Krycie 
+ dobra konsystencja
+ Dość trwały na twarzy

- Utlenia się w ciągu dnia 
- uwidacznia pory 
- wysusza skórę 
- nieprzyjemnie pachnie

Sami zobaczcie, że ogólnie efekt przy świetle dziennym jest zadowalający: 

Ogólna ocena 2,5/5 
Ogólnie jakbym miała go podsumować to nie jest to podkład zły, Krycie ma ładne kolorystyka też jest dość bogata, dla osób które mają skórę normalna myślę że  przy użyciu dobrego nawilżającego kremu da całkiem ładny naturalny look faktycznie bez takiego efektu maski. 

Buziaczki XOXO
 

1 komentarz:

  1. Na zdjęciach gdzie jest cala twarz wygląda bardzo dobrze.Ale skoro wysusza cere to lipa. Ja nie lubię stosować płynnych pokładów, na razie trzymam sie mineralnego z Loreala.

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**