15 lipca 2016

Krótka wycieczka po Londynie :)

Hej kochani!

Zapraszam Was dzisiaj na dzień w Londynie ze mną! ;) 
Jest to miasto, które uwielbiam! Mimo, iż jestem tu praktycznie co roku wcale mi się ono nie nudzi. Uwielbiam to miejsce, energie i ludzi. Mam tu rodzine oraz znajomych, więc czas tu spędzony tez jest dla mnie szczególny.
Ogólnie w Londynie spędziłam kilka dni a następnie jechałam do rodziny, która mieszka jakąś godzine drogi od stolicy. 
W każdym razie postanowiłam zrobić dla Was taką krótką fotorelacje z tego wyjazdu :)
Zacznę od tego, że bałam się standardowo jaka pogoda przywita mnie na wyspach, bo tu przecież nigdy nic nie wiadomo! Ale miejsce to mnie chyba bardzo lubi, bo caluteńki wyjazd miałam przepiękną słoneczną pogodę. 
Zacznijmy od przyjazdu do centrum. Dużym plusem zwiedzania najważniejszych zabytków Londynu jest to, że są blisko siebie :) z Victoria Station od razu udałam się do Buckingam Palace. 

Z tamtąd parkiem ST James Park przechodzimy do jedego z głównych i najważniejszych punktów, które należy zobaczyć czyli Big Ben. Super sprawą jest fakt, że przejście z miejsca na miejsce zajmuje około 5 min :) 


Przechodząc przez park możecie zobaczyć inną stronę centrum Londynu. Zieleń, ptaki, kwiatu i co najważniejsze ciszę i spokój. 

Przechodząc dalej oczywiście nie można zapomnieć do London Eye. Kolejki jak zawsze ogromne, ale dla takich widoków warto uzbroić się w cierpliwość. 

Kolejnym miejscem, które warto odwiedzić jest British Museum. Przepiękne miejsce, ogrody i wystawy. Myślę, że każdy znajdzie tu coś interesującego dla siebie. Dużym plusem większości Muzeów w Londynie jest to że są blisko centrum i co najważniejsze wejście do nich jest całkowicie Darmowe. Wybierając się do British Museum na pewno potrzebujemy minumum 2-3h żeby zobaczyć większość ekspozycji. 

W czasie zwiedzania oczywiście nie mogło zabraknąć przerwy na odpoczynek z pięknym widokiem na London Eye. 

Oraz szybkiego przystanku w Sturbuks po pyszną herbatkę :) 
Oczywiście z innych miejsc, które warto zobaczyć to 
National Gallery 
Tate Modern czyli Muzeum Międzynarodowej sztuki współczesnej
Muzeum figur woskowych
Muzeum Nauki 
Tower bridge
Chinatown
I wiele wiele innych :) wiadomo, że w jeden dzień wszystkiego zobaczyć się nie uda. Ale bardzo polecam zobaczenie chociaż tych głównych atrakcji. 

Mam nadzieję, że moja krótka fotorelacja się Wam spodobała. Już w kolejnym wpisie część zakupów jakie poczyniłam podczas wyjazdu! 
Pozdrawiam Was gorąco! Buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**