01 sierpnia 2016

Dwie nowości z The Balm !

Hej kochani!!
Dziś szybki post o dwóch nowościach z firmy The Balm na które zdecydowałam się podczas wizyty w Wielkiej Brytanii. 
Długo zastanawiałam się nad produktami z tej firmy i nadal nie wiem czy to trafnie wydane pieniądze. Ale jak to mówią jak sie nie spróbuje to sie nie wie dlatego też skusiłam się na dwa najbardziej polecane produkty tej firmy. 
Rozświetlacz Mary Lou Manizer oraz Bronzer Bahama Mama. 
Jestem ciekawa jak będą się spisywały podczas codziennego makijażu. 
Miałyście już któryś z tych produktów? Dajcie mi koniecznie znać co o nich sądzicie i jak wam się sprawdziły! 
Tymczasem życzę Wam miłego dnia i zabieram się za testowanie! 
BUZIAKI!! 

1 komentarz:

  1. Do The Balm jakoś mnie nie ciągnie. Ale życzę Ci udanych testów:)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**