23 września 2016

INSTAGRAM

HEJ KOCHANI!!

Przychodzę dziś do Was z informacją o moim nowym koncie na Instagramie!
Na codzień robie bardzo dużo zdjęć tego co się dzieje na około, jedzenia, strojów dnia, makijażu, kosmetyków i wielu innych rzeczy. Większość z nich trafia na mojego "prywatnego" Instagrama aczkolwiek sprawy makijażowo kosmetykowe postanowiłam założyć oddzielne konto typowo przeznaczone dla bloga.
Na tym koncie znajdą się zdjęcia i mini relacje kosmetyków, nowości, pielęgnacji, ubrań, mody i wielu innych rzeczy, które mam nadzieję, że Was również zainteresują.

Oczywiście blog i szersze recenzje nadal będą funkcjonowały i się tu pojawiały, ale na codzień znacznie więcej mogę Wam przekazać właśnie w formie zdjęć na insta, bo tam zdecydowanie częściej jestem no i jest to znacznie szybsze.

ZAPRASZAM W TAKIM RAZIE NA IMSTAGRAM : LILIANAA.BLOG


Zachęcam Was do OBSERWOWANIA i KOMENTOWANIA!!
Mam nadzieję, że taka forma przekazu przypadnie Wam do gustu i że będziemy mogli razem rozwijać ten profil!!

ŚCISKAM GORĄCO
xoxo

❤️❤️❤️❤️❤️

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**