27 września 2016

Makijaż dzienny

Hej kochani!!
Witam Was w nowym tygodniu! ;) Mam nadzieję, że weekend minął Wam w cudownej atmosferze i że macie dużo energii na wyzwania tego tygodnia.

Dzisiaj post, którego dość dawno na moim blogu nie było a mianowicie Makijaż. I mogę powiedzieć po cichu że takich postów będzie na moim koncie więcej.
Tak jak wspominałam Wam w poprzednim wpisie założyłam nowe konto na instagramie, które będzie powiązane oczywiście z moją działalnością na blogu ale też z racji tego że na codzień robie bardzo dużo zdjęć również sobie (tzn makijażowi, strój dnia, zakupy, nowości) to znacznie łatwiej i szybciej jest mi takie zdjęcie z krótkim opisem dodać na Instagram niż na bloga ;)
Zachęcam Was zatem jeszcze raz do odwiedzenia i obserwowania mnie właśnie na instagramie wystarczy że klikniecie < TU > zapraszam <3
A teraz przejdźmy do makijażu, mam dla Was propozycje w odcieniach brązu. Przyznaje że jest to moje ulubione codzienne połączenie.

Produkty, których użyłam:
Twarz:
Podkład: Revlon Nearly naked
Puder: Hean Bamboo fixer powder
Konturowanie: Rimmel by Kate Moss 002 Coral Glow

Brwi: Inglot cień do brwi 560

Cienie: Wibo Neutral eyeshadow palette
baza: peach cram
załamanie: summer breeze
zewnętrzny kącik: warm soil
wewnętrzny kącik i łuk brwiowy: naked look

Mascara: L'Oreal Volume Million Lashes

Usta: Eveline Lovers Ultra Shine Lipgloss 615


Buziaki !!
Miłego dnia
XOXO

3 komentarze:

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**