31 października 2016

3 makijaże na Halloween

Hej kochani !

Witam Was w ten ostatni październikowy dzień! Mam nadzieję,  że u Was wszystko układa się cudownie :)
Dziś przychodzę do Was z kilkoma propozycjami makijaży na Halloween <3
Nie wiem jak Wy ale ja lubię tego typu " święta", bo jest to dodatkowy moment kiedy możemy zrobić coś innego, szalonego i zabawnego!
U mnie dzieci przebierają się, chodzą od domu do domu i zbierają słodycze ;) Jest to zabawne bo ich stroje są czasem wręcz kosmiczne! Oczywiście zawsze w domu mamy tego dnia przygotowane dla dzieci cukierki i słodycze :)

Przejdźmy zatem do moich propozycji na makijaż z okazji Halloween.
Pierwsza nr 1:
Powiedziałabym - Klasyka - szkielet
Chyba najprostszy makijaż jaki można zrobić ale uważam, że też wygląda efektownie ;)
Do jego wykonania użyłam :
podkład: L'Oreal True Match N1 Ivory
puder: transparentny puder sypki NYC
konturowanie: czarny cień i duży pędzelek
eyeliner: kremowy eyeliner czarny Lauren Luke
kredka: Rimmel Soft Kohl Kajal Black
cień: czarny cień z paletki Sleek Storm (najlepiej napigmentowana czerń ever!)
sztuczne rzęsy: Ardel pełne rzęsy 101 black
brwi: Inglot cień do brwi 569
Propozycja nr 2
pół na pół - dla tych, dla których cała czarna twarz to za dużo proponuję zrobić wersję pół na pół. Jedna strona ciemna druga w kolorze ;)
Ja zdecydowałam się na cukierkowy róż :D
Jakich produktów użyłam:
podkład: L'Oreal True Match N1 Ivory
puder: sypki transparentny NYC
konturowanie: różowy cień Inglot i duży pędzelek
cienie:
strona mroczna: Inglot freedom system ( czarny 63 + granat 483 w załamanie powieki, dolna pokieka czarny + jasny niebieski 473)
strona jasna: Inglot freedom system : cień czerwony 51 + różowy mat 362
eyeliner : Eveline liquid black
sztuczne rzęsy : Ardel pełne rzęsy 101 black
kredka: Lovely automatyczna kredka do oczu - czarna
brwi : Inglot cień do brwi 569
usta: różowy cień z Inglota
Propozycja nr 3
Mroczna wersja, bo takie bardziej wole na Halloween. Akcent na oczy i usta :D nie wiem czemu ale trochę kojarzy mi się to z filmem Spiderman i Venom, ale sami oceńcie.
Jak dla mnie wygląda mrocznie, kobieco i jednoczenie trochę strasznie. Dodatkowo potrzebujemy tylko kilku produktów, żeby go wykonać i przyznam się Wam, że poszło mi to na prawdę bardzo szybko.
 Produkty, których użyłam:
podkład: L'Oreal True Match N1 Ivory
puder: Rimmel Stay Matte transparentny
konturowanie: czarny cień sleek
brwi: Inglot cień do brwi 569
oczy:
baza: czarna kremowa kredka z Rimmel
cienie z paletki Sleek Storm - granat w i nad załamanie oraz na dolną powiekę + czarny
usta: tą samą kredką z Rimmela zrobiłam kontur ust wypełniłam go i na kredkę nałożyłam czarny cień z paletki sleek
sztuczne rzęsy : Ardel pełne rzęsy 101 black
Jak narysować usta? Bardzo prosty sposób : zacznijcie od swoich ust i stopniowo je powiększajcie dodajemy oczywiście wygięte końce jak u Jokera z Batmana i gotowe :D

Oto moje 3 propozycje dla Was ! Mam nadzieję,  że znajdziecie tu chociaż fragment dla siebie ! Dajcie mi koniecznie znać jaki wy makijaż zrobiliście sobie na Halloween i jeśli zdjęcie umieściliście na jakiejś stronie to w komentarzu wrzućcie mi koniecznie link, żeby mogła go zobaczyć :D
Ściskam Was gorąco!! I życzę udanego dnia ! Dużo strachów i pysznych słodyczy!
Buziaki
XOXO

2 komentarze:

  1. ostatni podoba mi sie najbardziej ;) tez dalam dzisiaj swoje propozycje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Na pewno zobaczę Twoje propozycje :)

      Usuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**