06 października 2016

RIHANNA koncert - WARSZAWA - fotorelacja

Hej kochani!

Dzisiaj przychodzę do was z ekscytującym postem ! 
Część osób, która śledzi mnie na instagramie zapewne wie, że jakiś czas temu byłam na koncercie Rihanny w Polsce.
Koncert odbywał się w Warszawie na Stadionie Narodowym. Przyznaję, że bardzo lubię twórczość Rihanny, więc jak tylko dowiedziałam się o jej koncercie to od razu ze znajomymi kupowaliśmy bilety - bo przecież MUSIMY TAM BYĆ !
Dziś tak na prawdę przychodzę do Was z krótką foto relacją z tego zdarzenia i mam nadzieję, że się Wam spodoba :)

BILETY zamawiałam online - przyszły w kilka dni - koszt ok 150 zl sztuka + przesyłka
Sam koncert odbywał się 5.08.2016r i była to trasa koncertowa promująca nową płytę piosenkarki. ANTI WORLD TOUR 2016 <3 


Co tu dużo opowiadać ! Koncert był CUDOWNY !! Zdarłam gardło, bawiłam się świetnie ! Bardzo pozytywnym dla mnie zaskoczeniem był fakt, że Rihanna miała śpiewać około godziny a na scenie spędziła prawie 2 !! I było bardzo dużo starych "klasycznych" dla jej twórczości kawałków, które wręcz porwały tłumy!
Dużym zaskoczeniem też był koncert tzw Support. Zwykle ludzie sie ustawiają w tym czasie i coś sobie gra w tle. A tu już od pierwszych minut rozkręciła się MEGA impreza! Wszyscy tańczyli, śpiewali i skakali. 
To było na prawdę SUPER wydarzenie ! Mam nadzieję że to mój nie ostatni koncert w tym roku :D

BUZIAKI XOXO 
Ściskam Was GORĄCO !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**