17 października 2016

ZAKUPY - DeeZee Shoes

Hej kochani !

Witam Was i zapraszam na szybkie zakupy.
Dzisiaj nie będzie ani kosmetyków pielęgnacyjnych ani kolorówki. Pogoda na zewnątrz niestety nie rozpieszcza i zaczyna się robić coraz chłodniej. Postanowiłam przejrzeć moje szafy i uzupełnić o kilka przydatnych elementów. Między innymi są to buty.
Szukałam eleganckich, skórzanych i dobrych na taką pogodę zarówno mokasynów jak i botków. I myślę, że trafiłam w dziesiątkę!

Zakupy na DeeZee robię już od długiego czasu, często korzystam na ich stronie z obniżek lub akcji promocyjnych, które organizują. To sprawia, że dobre jakościowo i modne buty mogę kupić znacznie taniej niż w nie jednej sieciówce.

Ale do rzeczy :) co kupiłam:

Na pierwszy rzut pójdą dwie pary butów o prawie, że identycznym kroju ale nieco innym wykończeniu. MOKASYNY - jedne są całe skórzane, skóra lakierowana. Eleganckie, wygodne no i na taką pogodę zdecydowanie lepsze niż balerinki. Drugie również skórzane, tym razem skóra matowa i na przedniej części wstawka ze wzorem panterkowym, który bardzo mi się spodobał bo będzie pasował do eleganckich stylizacji jak i takich luźniejszych strojów.


Trzecia para butów to botki. Chciałam jakieś botki na "płaskiej" podeszwie, żeby były wygodne i takie do wszystkiego. Wiecie, szybko gdzieś wychodzicie i nie zastanawiacie się jakie buty założyć, tylko wciągamy półbuty/botki i wychodzimy.
Zdecydowałam się na klasyczne, czarne botki na delikatnym dużym obcasie ze złotymi wstawkami po bokach.

I to całe moje zakupy :) Mam nadzieję, że post Wam się spodoba! Ja jestem bardzo zadowolona z nowych bucików. Już je nosiłam i są bardzo wygodne, więc tym bardziej polecam :)
Buziaki
XOXO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**