13 października 2016

ZAKUPY - Minti Shop

Witam Was !!

Mam nadzieję,  że pomimo nieciekawej pogody za oknem macie się bardzo dobrze :)
Dzisiaj bardzo szybki post z moimi zakupami ze sklepu internetowego Minti Shop.
Już od dłuższego czasu chciałam kupić sobie sztuczne rzęsy. Nigdy nie musiałam ich nosić bo moje naturalne są myślę wystarczająco długie, aczkolwiek czasem zdarza się tak że chcę aby moje oko na prawdę grało pierwsze skrzypce i właśnie w takich sytuacjach dodatkowe rzęsy sprawdzą się idealnie.
To był mój główny zakup na tej stronie. Szukałam tanich ale dobrych i trwałych rzęs i skuszona pozytywnymi opiniami zdecydowałam się na firmę Ardell.
Rzęsy które kupiłam to Ardell Glamour Demi Wispies Black
Do tego oczywiście Klej do rzęs również z Ardell - przeźroczysty
Zdecydowałam się również na zalotkę

Poza akcesoriami do makijażu kupiłam również maseczkę do twarzy - 100% naturalna maseczka Zielona Glinka. Jest to wersja w proszku, którą przygotowujemy z wodą, olejkiem lub kremem i nakładamy na twarz w celu oczyszczenia i odżywienia skóry.


Pozdrawiam Was gorąco!
XOXO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**