22 października 2016

ZAKUPY - promocje drogeryjne Super Pharm i Rossmann

Witajcie kochani !!

Dzisiaj szybki post podsumowujący wyprzedaże kosmetyczne, jakie ostatnio zostały zorganizowane w Super Pharm a następnie w Rossmann.
Kilka kosmetyków mi się skończyło, kilka chciałam wypróbować i takie produkty trafiły do mojego koszyka :

Z racji tego, że latem opaliłam się mocniej niż zazwyczaj musiałam kupić sobie kilka podkładów o trochę ciemniejszych odcieniach. Postanowiłam przy tej okazji wypróbować w zasadzie 3 podkłady, ze względu na to, że żadnego z nich nie miałam wcześniej
Bourjois Healthy Mix
Maybelline Dream Velvet
Bourjois City Radiance
Trzy pomadki z którymi już wcześniej miałam doczynienia i bardzo je lubie
Rimmel Moisture Renew 180 vintage pink
Rimmel by Kate Moss 101
Bourjois Color Boost 07 proudly naked
Dwie Mascary
Bourjois Twist up The Volume
L'Oreal Lash Architect 4D
I na koniec kredka do oczu
Rimmel Colour Precise
I to w zasadzie byłoby wszystko :D Zapasy zrobione, nowości gotowe do testów!
Przyznam Wam się szczerze, że idąc na te zakupy przejrzałam dokładnie moją toaletkę, żeby kupić tylko te produkty, których na prawdę potrzebuję. I myślę, że się udało.
Dajcie mi koniecznie znać co Wy kupiłyście podczas tegorocznych promocji no i oczywiście jeśli miałyście już styczność z którymś z moich zakupionych produktów to napiszcie jak Wam się spisały!
BUZIAKI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**