07 listopada 2016

Jesienny LOOKBOOK 2

Witajcie kochani!

Jesień zagościła w Polsce już na dobre, za oknem niestety jak nie deszcz to szaro buro i ponuro. Dlatego postanowiłam przygotować dla Was lookbook z kilkoma jesiennymi stylizacjami ;)

Osoby, które śledzą mnie na Instagramie są na bieżąco i już częściowo widziały te stroje ale dziś możecie zobaczyć je z bliska :)
ZAPRASZAM

Strój nr 1
płaszcz: Mango
bluzka: Reserved
spodnie: Zara
torebka: River Island
okulary: Ray-Ban
buty:DeeZee

Strój nr 2
sweter: Top Shop
spodnie: Zara
kapelusz: Parfois
torba: Stradivarius
buty: Wojas
naszyjnik: allegro

Strój nr 3
kurtka: Lee Jeans
sweter: Top Shop
spodnie: Zara
buty: DeeZee
okulary: Reserved

Mam nadzieję, że moje stylizacje Wam się podobają ;) Dajcie mi koniecznie znać co Wy lubicie nosić w te chłodniejsze dni. Moimi zdecydowanymi ulubieńcami są duże ciepłe swetry. Można je wystylizować na wiele sposobów.
Pozdrawiam Was gorąco <3

1 komentarz:

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**