19 listopada 2016

Małe zakupy - tekstylia świąteczne

Hej kochani!

Witam Was w dzisiejszym poście. Zapraszam na małe zakupy można powiedzieć, że świąteczne z Pepco.

Nie zdarza mi się często zaglądać do tego sklepu, ale przyznaję że można w nim znaleźć ciekawe akcesoria do domu w na prawdę niskich cenach.
Moim głównym celem zakupów były świąteczne poszewki na poduszki, które zauważyłam w najnowszej gazetce (od 18.11.2016)
Poszewka na poduszkę 9,99 zł szt:
 Całkiem przypadkiem znalazłam urocze skarpetki zaledwie po 4,99 zł szt
 I na koniec wydaje mi się super okazja : Koc z mikrofibry (meeeeega miękki) 130x 170 za jedyne 19,99zł

Jestem zadowolona i zakupy uważam za udane :) Jeśli szukaliście właśnie tego typu dekoracji w świątecznym klimacie to polecam zajrzeć właśnie do Pepco :)
BUZIAKI
XOXO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**