12 listopada 2016

Makijaż dzienny - krok po kroku !

Dzień dobry !

Kolejny makijaż dzienny - bardziej szczegółowy tak jak chciałyście :)
Dostaje sporo pytań jakich produktów dokładnie używam, że mój makijaż trzyma się cały dzień i przez wiele godzin wygląda świeżo, dlatego dzisiaj zobaczycie jakimi kosmetykami wykonuję mój dzienny makijaż. Prosty, dość szybki i na co dzień jak dla mnie idealny.
Na co stawiam w dziennym makijażu?
Przede wszystkim szybkość wykonania, utrzymywanie się cały dzień oraz żeby twarz wyglądała świeżo, zdrowo i naturalnie. Wydaje mi się że właśnie taki efekt uzyskuję ;)

Zacznijmy zatem od podstaw!
Po porannej pielęgnacji nakładam krem na twarz, mój ulubiony to na chwilę obecną Cetaphil. Następnie nakładam krem pod oczy Garnier Roll on oraz balsam na usta.

MAKIJAŻ
Krok pierwszy - podkład
Mój jak na razie NUMER JEDEN - Rimmel Stay Matte - odcień 100 Ivory
nakładam cienką warstwę, rozsmarowuje podkład palcami - tak jest mi najwygodniej, najszybciej i zauważyłam, że w przypadku podkładu o konsystencji musu to najbardziej skuteczny sposób aplikacji.
Krok drugi - korektor
tutaj w zasadzie jest różnie, nie mam ulubionego korektora. Ważne żeby był jasny, lekki i dobrze rozświetlał okolice pod okiem. Bardzo często używam Collection 2000 Lasting Perfection 01, Loreal True Match 01 Ivory, a w chwili obecnej testuję korektor z Catrise i spisuje się jak na razie ok ale zobaczymy co będzie dalej ;)
Korektor aplikuję/ rozmazuję za pomocą gąbeczki Beauty Blender i aplikuję go pod oczy, w okolice nosa, bardzo delikatnie na brodę i środek czoła w celu rozświetlenia.

Krok trzeci - utrwalenie - puder
ten krok ma dwie fazy
Latem z racji tego, że jestem opalona używam dwóch produktów do zmatowienia twarzy. Zimą używam tylko pudru prasowanego :) 
pierwsza faza to utrwalenie korektora w miejscach strategicznych czyli głównie pod  oczami oraz na strefie T - tu używam pudru prasowanego z Rimmel Stay Matte w odcieniu 003 Peach Glow - mój numer jeden jeśli chodzi o pudry prasowane !
na resztę twarzy nakładam puder sypki, w bardzo małej ilości z firmy Hean - Bamboo Fixing powder w odcieniu naturall
rozcieram go pędzelkiem najpierw na resztę miejsc które mi pozostały a następnie czystym pędzelkiem przejeżdżam po całości twarzy, żeby wszystko ładnie współgrało.
Dzięki temu moja twarz ma naturalny kolor i nie jest jaśniejsza od szyi ;)

BRWI
Brwi to element o którym zapomnieć nie mogę, bo czegoś brakuje mi na twarzy jak są niepomalowane. Do ich przyciemnienia używam cieni do brwi z Inglota. Zdecydowanie ulubiony produkt, który mam i używam już od kilku lat. Niezmiennie :)

OCZY
Makijaż oka jest bardzo prosty do wykonania a jednocześnie świeży i wyrazisty.
Zawsze bazą są cienie - tutaj nie mam jednego zestawu a kilka i ten który mi w rękę wpadnie lub na który mam chęć na moje powieki ląduje :)
Robię delikatne smoky eye -
1) zawsze w załamanie po całości nakładam cień matowy albo beżowy albo brzoskwiniowy ewentualnie brązowy (jeśli mam ochotę na mocniejszy makijaż)
2) w zewnętrzny kącik nakładam ciemny cień i rozcieram: ciemny brąz, czarny, granat - w zasadzie to na co przyjdzie mi ochota
3) na 3/4 ruchomej powieki nakładam cień jasny, zwykle delikatnie świecący lub cały brokatowy, tak aby makijaż rozświetlić i żeby oko nie było zbyt ciemne - w końcu to makijaż dzienny
4) w wewnętrzny kącik nakładam jasny świecący - rozświetlający cień aby oko otworzyć
W zależności od nastroju nakładam też delikatnie cienie na dolną powiekę :)

Absolutnym MUST HAVE ostatnio w moim makijażu jest eyeliner ! Bez niego nie ruszam się z domu. Kiedy zależy mi na naprawdę szybkim makijażu nakładam tylko cień bazowy na całą powiekę i eyeliner do tego tusz na rzęsy i jestem gotowa :) Używam różnych eyelinerów, głównie płynnych lub w pisaku, ale czasem też bawię się żelowym - tu wiadomo zależy od czasu rano :D
Na koniec oczywiście tusz do rzęs - jedna warstwa wystarczy całkowicie

TWARZ
dużym puchatym pędzelkiem strzepuję cienie, które ewentualnie się osypały
ostatnim krokiem jest konturowanie twarzy
Od kilku tygodni moim totalnym ulubieńcem jest trio z Rimmela by Kate Moss lub Paletka Wibo do konturowania.
Bronzer + róż delikatnie i nie zawsze + rozświetlacz, bardzo naturalny i bez dużego efektu świecenia
I GOTOWE

Ile mniej więcej zajmuje mi zrobienie takiego makijażu? Około 10 max 15 minut :) - łącznie z kremami i porannym myciem.

Mam nadzieję, że post Wam się spodoba ;) jeśli chcecie więcej makijaży dajcie mi koniecznie znać ;)
Po więcej zdjęć zapraszam oczywiście na mój Instagram < KLIK >
BUZIAKI
XOXO

4 komentarze:

  1. podobny makijaż wykonuję codziennie, tylko bez użycia cieni ;) ładnie wyglądasz, obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Pozdrawiam

      Usuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**