29 listopada 2016

RECENZJA ! Delia żelowa Henna do brwi i rzęs

Hej kochani!

Witam Was serdecznie w to piękne popołudnie i zapraszam na recenzję henny :)

Żelowa henna Delia Cosmetics
Cena: 14,89 zł
Do 15 aplikacji
Kolor: czarny /ciemny brąz
W skład zestawu wchodzą:
tubka czarnej henny
aktywator
plastikowy maleńki pojemniczek
plastikowa szpatułka do mieszania, ze szczoteczką do aplikacji
Przygotowanie henny jest faktycznie banalnie proste. Wszystko również mamy opisane na opakowaniu.
Na początku trochę się bałam, że są dostępne tylko dwa odcienie i że henna wyjdzie zbyt ciemna, ale przytrzymałam ją troszkę krócej i wyszło w sam raz.
Brak zapachu jest plusem i ułatwia aplikację.
Dodatki do opakowania:
Jak na moje mała miseczka - wykonana ze słabej jakość plastiku, jeśli będziemy nie ostrożni to będzie jednorazowego użytku
Szpatułka - bardzo wygodna zarówno do mieszania jak i do aplikacji henny
 Przejdźmy do nakładania:
przygotowałam sobie waciki, ciepłą wodę i krem nawilżający
 Rozrobiłam hennę zgodnie z instrukcją: 1 cm żelu i 6 kropli aktywatora ( jak dla mnie henny wyszło zbyt dużo - dużo mi jej zostało - dlatego następnym razem przygotuję połowę)
Aplikacja - tu akurat rzęsy .. brwi już po hennie ( dosłownie około minuty trzymania - dało naturalny efekt)
 A po zmyciu:
Podsumowując:
+ łatwość aplikacji
+ szybka do przygotowania
+ starcza na wile aplikacji
+ łatwo dostępna
+ przystępna cena

- tylko dwa odcienie ( do zniesienia wystarczy króciutko trzymać, aczkolwiek jakiś odcień dla blondynek by się przydał)
- mimo starannego zmywania szczypała mnie w oczy

Ogólna ocena 4/5


1 komentarz:

  1. Mialam, tak szczypie w oczy ze odpuściłam rzęsy za to na brwiach lapie ładnie ale ja musiałam trzymać 2x dłużej niż zaleca producent by bylo na mnie cos widać;)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**