24 listopada 2016

Sylikonowa szczoteczka do mycia twarzy

Hej kochani !
Witam Was bardzo serdecznie w kolejnym poście!
Dzisiaj na tapecie - Różowa, sylikonowa szczoteczka do mycia twarzy.
Jest to szczoteczka, którą kupiłam w Primarku i kosztowała mnie zaledwie 1 funta. Czyli około 5 zł.
Postanowiłam ją zakupić, dlatego że uważam iż jest to bardzo praktyczny i przyjemny gadżet, który przydaje się podczas codziennej pielęgnacji twarzy. Sylikonowa szczoteczka do jest dobrym gadżetem zarówno do skutecznego usuwania zanieczyszczeń z twarzy ale również do masażu i odblokowywania porów.
Oczywiście mały rozmiar nadaje się idealnie na wyjazdy, jeśli nie chcemy lub nie mamy miejsca żeby zabrać elektryczną szczoteczkę do mycia twarzy :)
Ma ona bardzo praktyczny uchwyt z tyłu, dzięki któremu możemy precyzyjnie używać szczoteczki a twarzy i mamy pewność że nie wyślizgnie nam się ona z dłoni.
 Dzięki miękkim i gęstym silikonowym włoskom twoje oczyszczamy skórę twarzy z zanieczyszczeń i delikatnie masujemy poprawiając ukrwienie skóry.
Jest też bardzo prosta w czyszczeniu :) wystarczy bieżąca ciepła woda:
A Wy czego używacie do czyszczenia swojej twarzy? Czy prócz płynu używacie jakiejś szczoteczki czy też szmatki?
Ja oczywiście mam wiele tego typu akcesoriów. Od szczoteczki elektrycznej takiej jak Clerasonic, po właśnie szczoteczki sylikonowe oraz szmatki muślinowe do czyszczenia twarzy. Dajcie mi znać czy chcielibyście zobaczyć porównanie skuteczności tych produktów ;)  chętnie ją dla Was przygotuję. 

Ściskam Gorąco i życzę udanego WEEKENDU
BUZIAKI <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**