12 grudnia 2016

BLOGMAS dzień 12 ulubione lakiery na zimę

WITAJCIE W KOLEJNYM DNIU BLOGMAS

Hej kochani! Rozpoczynamy nowy grudniowy tydzień i dzisiaj szybciutki post z ulubionymi lakierami na ten sezon zimowy.

Nie wiem jak Wy ale ja zimą nie bardzo szaleje z paznokciami. Nie mam wielu zimowych kolorów. Bo albo wybieram odcienie czerwieni albo ziemiste kolory. Ale chciałabym Wam dzisiaj pokazać kilka lakierów, które już od dłuższego czasu sprawdzają mi się idealnie :)

Zacznę od burgundu! Odcień czerwonego wina to u mnie klasyk
ORLY Moonlit madness
Golden Rose 285
Ziemiste kolory z HEAN
Hean Vity Fashion 166 i 167
 Kupione całkiem przez przypadek, zagościły u mnie na dłużej
Wibo Extreme naiks 482
Wibo Glamour Satin 4
 No i ukochane czerwienie, ulubione od Essie
Essie: ( od lewej) 50 honey bun, 70 chubby cheeks, 54 jelly apple

Dajcie mi koniecznie znać jakie kolory Wy nosicie na swoich paznokciach zimą.
BUZIAKI

2 komentarze:

  1. Golden Rose 285- jest w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odcienie burgundu piękne :-) ten habrowy także :D

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**