13 grudnia 2016

BLOGMAS dzień 13 - nowości w kosmetyczce

WITAJCIE W KOLEJNYM DNIU BLOGMAS

Witajcie kochani w nowym tygodniu! Mam nadzieję, że u Was wszystko wporządku. Dzisiaj szybki post i praktycznie same zdjęcia z nowościami, jakie zagościły w mojej kosmetyczce w ostatnim czasie.
Będzie tu zarówno kolorówka jak i pielęgnacja. Są to produkty niekoniecznie nowe na rynku ale nowe dla mnie, których wcześniej nie miałam lub miałam ale inną serię. Nowe produkty oznaczają nowe testy i nowe recenzje!

Przypominam, że jeśli chcecie być na bieżąco z nowościami i informacjami na temat postów to zapraszam na mój INSTAGRAM <-- wystarczy kliknąć tutaj i zaobserwować ;) codziennie mam tam dla Was coś nowego !

Zacznę od pielęgnacji:
Dwa kremy od Clinique z serrii Turnaround na dzień i na noc
Z Soap & Glory miałam już kilka produktów tym razem zdecydowałam się na dwa żele pod prysznic w bardzo przyciągających wzrok opakowaniach
 Do tego zdecydowałam się na mgiełkę do ciała
 Z Nuxe miałam już suchy olejek tradycyjny do ciała, tym razem z racji świąt i sylwestra zdecydowałam sie na wersję z drobinkami złota
Świeży zapach LIFE od Avon
 Regenerujący kremj z Alterry
 Z kolorówki zacznę od kremu BB z Lirene. Miałam  kilka kremów BB z innych firm, przyznam że średnio mi się sprawdziły a lubię efekt naturalnego no makeup z nawilżeniem zwłaszcza w luźne dni, kiedy nie chce się mocno malować. Nawilżenie i wyrównanie kolorytu to jest to .. zobaczymy jak się spisze ten krem BB
 Dwie nowości od Bourjois - zastanawiałam się nad nimi długo ale stwierdziłam, że jak nie spróbuję sama to się nie dowiem :) i takim sposobem trafiły do mnie podkład Healthy Mix oraz puder Healthy Balance
 No i na koniec zostawiłam mój hit zakupów, o którym więcej dowiecie się już niebawem. Są to płynne pomadki z Anastasia Beverly Hills <3
Dziękuję kochani za uwagę i życzę Wam cudownego tygodnia !

2 komentarze:

  1. Jeżeli chodzi o bb kremy to ja najczęściej sięgam po garnier bo mam sprawdzony. :)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**