15 grudnia 2016

BLOGMAS dzień 15 Nowości w kosmetyczce - Anastasia Beverly Hills Liquid Lipstick

WITAJCIE W KOLEJNYM DNIU BLOGMAS !

Hej kochani!
Dzisiaj szybki post z kilkoma nowymi produktami, jakie dołączyły do mojej makijażowej rodziny. W tak pięknym nastroju rozpoczynam oficjalnie weekend!

Płynne pomadki od Anastasia Beverly Hills <3
Cena: 20 $ za 3,2 g
Anastasia Beverly Hills szminka w płynie o mocnej pigmentacji. Jedna warstwa wystarczy aby uzyskać pełne krycie na ustach. Tworzy matowy efekt, który utrzymuje się na ustach przez wiele godzin. Anastasia Beverly Hills szminka w płynie jest dostępna w wielu wersjach kolorystycznych.

Wybór kolorystyczny był ogromny! Ponieważ ta seria ma aż 33 kolory. Ja zdecydowałam się na ( od lewej) : Sad Girl - Metallic black cherry , Rio - Blue - toned hot pink i Naked - Pastel peach  <3
Tak kolory prezentują się na ręce:
 Jak wyschły
 Kolory prezentują się na prawdę pięknie. Faktycznie wystarczy tylko jedna warstwa są bardzo mocno napigmentowane. Dodatkowo szybko schną i dają całkowicie matowe wykończenie. Co jest troszkę odczuwalne na ustach.
Jedna rzeczą, którą już się mogę z Wami podzielić to fakt, że są BARDZO TRWAŁE ! Miałam duży problem, żeby zmyć je z ręki :P
Poza tym jak na razie duży PLUS!
BUZIAKI i ściskam gorąco!


Jeśli chcesz być na bieżąco Obserwuj mnie na --> INSTAGRAM <--

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**