20 grudnia 2016

BLOGMAS dzień 20 - domowe dekoracje świąteczne + moja mała choinka

WITAJCIE W KOLEJNYM DNIU BLOGMAS!

Już tylko 4 dni dzielą nas od cudownego świętowania! Będzie uczta, będzie rodzina, miła atmosfera i prezenty.
Nie Wiem jak to jest u Was ale u mnie zawsze większość rodziny przyjeżdża do nas i spędzamy ten czas razem, głównie wspominając ciekawe lub śmieszne momenty z przeszłości.

W dzisiejszym poście chciałabym pokazać Wam kilka ozdób z mojego domu, żebyście mogli zobaczyć chociaż część dekoracji :)
 Tradycyjny stroik
 Wszędzie mamy półmiski z pomarańczami i mandarynkami
 Mój parapet
 Pomysł DIY bardzo prosty a jakże efektowny ( wystarczą nam podstawka, małe bombki, świeczki/podgrzewacze i kieliszki do wina
Miasteczko ze światełkami na oknie

Czas na moją choinkę, od razu dodam, że nie jest to główna choinka w domu. Co roku kupujemy dużą żywą choinkę, która stoi w salonie ( o niej pojawi się oddzielny post) a w moim pokoju stoi mała metrowa sztuczna choinka, którą zawsze dekoruje. W tym roku postawiłam na biel i srebro i przyznaje, że efekt bardzo mi się podoba
Uwielbiam święta !
 Nie zapominajmy, że na zewnątrz też dom błyszczy z daleka :D
Cały dom naokoło ozdobiliśmy świecącymi na kolorowo wiszącymi sopelkami

Dajcie mi kochani koniecznie znać, jak Wy dekorujecie swój dom na święta? Czy w ogóle to robicie jakie dekoracje u was przeważają <3 
BUZIAKI !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**