21 grudnia 2016

BLOGMAS dzień 21 - makijaże na Wigilię

WITAJCIE W KOLEJNYM DNIU BLOGMAS!

Czy Wy też razem ze mną odliczacie dni!?
Kochani do Wigilii zostało niewiele czasu, więc nadszedł moment aby Wam przedstawić moje propozycje makijażowe właśnie na Boże Narodzenie ;)
Ja praktycznie co roku stawiam na klasyke - czarna kreska i czerwone usta. I dlatego też jest to moja pierwsza propozycja dla Was

Produkty, których użyłam:
Podkład: Rimmel Stay Matt - Ivory
Korektor: Catrice Liquid Camouflage - porcellain
Puder: Boujois Healthy Balance - Vanilla
Konturowanie: Rimmel by kate mos trio - 002 Coral Glow
Oczy: Paletka Wibo NEUTRAL
Eyeliner: Eveline liquid liner
Mascara: Hean Maxxi Lash
Brwi: Inglot cień do brwi 369
Usta: Wibo lakier do ust
Druga propozycja bardziej stonowana w odcieniach zieleni ;) dla osób, które wolą naturalny i delikatny makijaż
 Produkty, których użyłam:
Podkład: L'Oreal True Mach - Ivory
Korektor: Catrice Liquid Camouflage - porcellain
Puder: Boujois Healthy Balance - Vanilla
Konturowanie: Rimmel by kate mos trio - 002 Coral Glow
Oczy: Paletka IMGLOT freedom system (cienie zaznaczone na zdjęciu niżej)
Mascara: Hean Maxxi Lash
Brwi: Inglot cień do brwi 369
Usta: Eveline Argan Oil lipstick
I trzecia propozycja, jedna też z moich ulubionych, to odcienie burgundu. Myślę, że na święta jest to idealne połączenie kolorów ;)
Produkty, których użyłam:
Podkład: Rimmel Stay Matt - Ivory
Korektor: Catrice Liquid Camouflage - porcellain
Puder: Rimmel Stay Matte - 003 peach glow
Konturowanie: Elf contour duo
Oczy: Paletka INGLOT freedom system (cienie zaznaczone na zdjęciu powyżej) + L'Oreal Infallible Colour - Forever Pink
Mascara: Maybelline Lash Sensational
Brwi: Inglot cień do brwi 369
Usta: Rimmel by Kate Moss 14

Mam nadzieję, że moje trzy propozycje przypadną Wam do gustu! Dajcie mi znać jakie Wy macie pomysły na makijaż Wigilijny :)
BUZIAKI ! i miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**