22 grudnia 2016

BLOGMAS dzień 22 - CHOINKA !

WITAJCIE W KOLEJNYM DNIU BLOGMAS!

Dzisiaj miał się pojawić przepis na pyszne brownie czekoladowe ale niestety przez natłok obowiązków jeszcze go nie upiekłam :D ... ale spokojnie! jutro już pojawi się na blogu, więc będzie kolejna moc słodkości.
Dzisiaj za to zaproszę Was na jeden z moich ulubionych świątecznych elementów - czyli na CHOINKĘ !
W poście z dekoracjami świątecznymi widzieliście moją małą pokojową choineczkę i wspominałam Wam, że w salonie już swoje miejsce znalazła duża żywa choinka!
Nie wiem jak to jest u Was w domu, ale u mnie co roku kupujemy dużą żywą choinkę, która sięga aż do sufitu i zawsze ozdabiamy ją na kolorowo. Ta tradycja została zachowana, więc nie przedłużając zapraszam do oglądania !!
Ciężko było się zdecydować, ale w końcu znalazłam taką która mnie zadowoliła :D
 Czas przygotować bombki - u nas wiele bombek jest przekazywana pokoleniowo i jak kupujemy nowe to stawiamy na bombki szklane.
Nasze zwierzaczki się choinką nie interesują, małe dzieci jak na razie po domu nie biegają - więc są bezpieczne :P hihi
 Pierwsza czynność znaleźć miejsce na choinkę i ją tam ustawić - druga rozplątać światełka i zawiesić je na choince. Lubię jak choinka błyszczy i się świeci dlatego zdecydowałam się już w zeszłym roku na zakup długiego łańcucha LED  (migoczący) i do niego dorzucam dwa mniejsze - na dół choinki, bo tam jest ona bardzo gęsta ( te świecą jednym światłem)
 Czas na bombki !
 Na czubek ląduje złota Gwiazda
 i choinka GOTOWA !!

KOCHAM ŚWIĘTA !!!!!

Dajcie mi koniecznie znać, jak wyglądają Wasze choinki !! Zostały dwa ostatnie dni! 
BUZIAKI !!

2 komentarze:

  1. ja też dzisiaj ubieram choinkę, to mój ukochany element świąt! ;-) Przy okazji, życzę Ci zdrowych, spokojnych, spędzonych w rodzinnym gronie Świąt Bożego Narodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój również! Uwielbiam choinki w święta ;)
      Dziękuję Kochana, Tobie również wspaniałych, pogodnych i rodzinnych świąt. Buziaki!

      Usuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**