23 grudnia 2016

BLOGMAS dzień 23 - świąteczne Brownie czekoladowe z orzechami

WITAJCIE W KOLEJNYM DNIU BLOGMAS!

Hej kochani!

Nie mogę uwierzyć, że Wigilia już jutro! Klimat świąteczny wypełnia już cały dom i okolice :)
Dziś zapraszam Was do kuchni :D gdzie przedstawie Wam prosty przepis na pyszne świąteczne Brownie czekoladowe z orzechami :)
Zacznijmy od tego co będzie nam potrzebne:
1 łyżka mąki
160 g cukru
200 g czekolady gorzkiej/deserowej
200 g masła 83% łuszczu
1 cukier waniliowy
3 jajka
orzechy, ja użyłam około 80-100 g Pecan Nuts
 No to zaczynamy!
Na początek kroimy masło na mniejsze kawałki i dorzucamy do niego pokruszoną czekoladę i wstawiamy w garnuszku na bardzo mały ogień. Ja używając indukcji najpierw wstawiłam na 5/15 a później odstawiłam na 3/15
Pamiętajmy, żeby raz na jakiś czas przemieszać te składniki
 Do oddzielnej miski wsypujemy cukier , cukier wanilinowy i wbijamy do tego nasze 3 jajka
 Za pomocą miksera - mieszamy
 Pamiętajcie o czekoladzie! :D przemieszajcie i odstawcie na chwilkę
 W tym czasie siekamy drobno nasze orzechy
 Do masy z cukru i jajek dorzucamy kolejno : czekolade z masłem
 łyżkę stołową mąki
 Orzechy i MIESZAMY :D
 Foremkę posmarowałam masłem i na spód posypałam wiórkami kokosowymi. jeśli ich nie lubicie możecie użyć mąki
 Kiedy masa jest gotowa - przelewamy ją do foremki
Pieczemy w termogobiegu 30-35 minut w nagrzanym piekarniku do 180 stopni
Po upieczeniu zanim wyjmiecie ciasto sprawdźcie je wykałaczką, czy nie jest zbyt płynne w środku, jeśli jest dajcie mu dodatkowe 5 min w piekarniku
i gotowe
SMACZNEGO !!!
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**