06 grudnia 2016

BLOGMAS dzień 6 - Jarmark Bożonarodzeniowy

WITAJCIE W KOLEJNYM DNIU BLOGMAS!

Hej Kochani!
WESOŁYCH MIKOŁAJEK !!!!

Dzisiaj przychodzę do Was z zapowiadaną już wcześniej na Instagramie fotorelacją :) Ostatni weekend spędziłam w Trójmieście i odwiedziłam tam między innymi Jarmakr Bożonarodzeniowy organizowany w centrum Gdańska na Targu Węglowym.
Powiem Wam szczerze, że pod czas tego wyjazdu na prawdę poczułam już świąteczny klimat! Pogoda nam dopisała, bo całą sobotę było słonecznie więc na prawdę bardzo miło spędziłam czas ;)

Koniec gadania - czas oglądania! Mam nadzieję, że taka mała relacja Wam się spodoba!


Mam nadzieję, że chociaż trochę tak jak ja poczuliście magię świątecznego klimatu! Dajcie mi koniecznie znać, czy w Waszych miastach też są organizowane takie jarmarki i oczywiście chętnie zobaczę też zdjęcia z nich!
Pozdrawiam GORĄCO ! Buziaki!

1 komentarz:

  1. W Toruniu skąd pochodzę tez jest urządzany taki Jarmark na który wszyscy czekali :)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**