08 grudnia 2016

BLOGMAS dzień 8 Herbatowe szaleństwo

WITAJCIE W KOLEJNYM DNIU BLOGMAS !

Dzisiejszy temat przewodni to HERBATA <3
Nie wiem jak Wy ale ja zimą prócz gorącej czekolady piję również herbaty - ale tylko smakowe, zwykle słodkie i aromatyczne. Dlatego postanowiłam pokazać Wam kilka moich ulubionych herbat. Większość z nich jest z firmy Lipton - i od razu napisze, że absolutnie nie jest to post przez nich sponsorowany! Po prostu najczęściej kupujemy tą herbatę. Prócz Liptona bardzo lubię też herbaty Lord Nelson oraz Herbaty Sypane, dzisiaj zaprezentuje Wam akurat jedną z Cukierni Sowa.
Na pierwszy rzut herbata dla leniuszków :D Jeśli nie chcecie bawić się w krojenie cytryny, pestki itd to ta herbata będzie idealna. Mam wersję w torebce oraz sypaną
Kolejna herbata to Russian Grey, którą odkryłam całkiem niedawno. Przyznam Wam się szczerze, że pierwotnie myślałam że będzie to ciężka herbata ale okazała się być łagodna i o delikatnym słodkim posmaku. Podobnie jak herbata Apls Breeze - odświeżająca
Na koniec moje ulubione - owocowe
Jeśli lubicie herbaty, które bez cukru już same w sobie są słodkie i pyszne to polecam te trzy: Jabłko i figa, zielona herbata z maliną i moja absolutnie ulubiona herbata owoce leśne :)
Dwie herbaty od Lord Nelson. Na prawdę rewelacyjne połączenie smakowe! Dwa moje ulubione :
Niebieskie owoce: herbata z hibiskusem, jeżyną, czarną jagodą i aronią aromatyzowaną
Żółte owoce: herbata z rabarbarem, rooibosem, skórką cytryny, bananem i ananasem
I ostatnia sypana herbata z Cukierni Sowa i tutaj akurat mam herbatę zieloną z pieczonym jabłkiem i amaretto
Na koniec oczywiście gadżety i dodatki do herbat. Pamiętajcie, że nawet czarną zwykłą herbatę możemy sobie urozmaicić.
Oczywiście do herbaty sypanej potrzebujemy zaparzarki
Dodatki <3 oczywiście owoce : cytryna pomarańcza, można dodać grapefruit jabłko. zimą popularne są też goździki i wanilia oraz konfitury
No i oczywiście miodki <3
Mam tutaj zwyczajny pszczeli, grapefruitowy oraz lawendowy
I to tyle w dniu dzisiejszym :)
Dajcie mi oczywiście znać jakie napoje zimą Wy najbardziej lubicie ;)
Ściskam GORĄCO <3

2 komentarze:

  1. Lubie smakowe herbaty, obecnie najwięcej pije owocowych. Te z Lord Nelson gdybym znalazła tez bym kupiła:) szczególnie ''żółte owoce'' mnie ciekawią:)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**