25 grudnia 2016

WIGILIA

Hej kochani!

Tak jak obiecałam dzisiaj przychodzę do Was z małą fotorelacją z mojej Wigilii oraz ogólnie myślę mogę stwierdzić Świąt Bożego narodzenia.

Zacznę oczywiście od choinki. W tym roku część rodziny przyjeżdżała do nas na Wigilię. Bardzo się ciesze z takich chwil, bo niestety jesteśmy porozrzucani po Polsce i po świecie i nie mamy tak wielu okazji żeby się spotkać.
Pod naszą choinką znalazło się mnóstwo cudownych prezentów <3
Stół nakryty w tonacji biało złoto czarnym
Oczywiście zastawiony pysznościami!
A nastrój sytuacji dawały lecące w tle kolędy i ciepło kominka
 Zwierzaczki również dostały swoje prezenty <3
 Przejdźmy do stroju wieczoru .. osoby, które śledzą mnie na INSTAGRAMIE już widziały (zachęcam do Obserwowania)
Postawiłam na klasyczną czarną sukienkę z ozdobnymi kamieniami na przodzie sukienki i elementami koronki.
Sukienka: ZARA
Buty: DeeZee
Biżuteria: Apart
 Makijaż- klasyka - czarna kreska eyelinerem i czerowno malinowe usta
Dzisiaj pojawiła się w stroju biała koszula z czarną koronką z ZARY i zwyczajne czarne rurki tej samej marki
W święta nie mogłoby zabraknąć kilku klasycznych filmów!
Jak dla mnie święta bez Kevina to nie Święta
i jedna z moich ulubionych bajek czyli GRINCH

Myślę, że czas na prezenty.
Nie pokażę Wam tutaj absolutnie wszystkiego co dostałam, bo jest tego zdecydowanie za dużo i część z nich to takie klasyczne prezenty typu słodycze, kapcie, alkohole i inne pierdółki.

Zacznę od prezentu na który czekałam najbardziej :D i są to pędzle do makijażu marki ZOEVA. Analizując wszelkie za i przeciw zdecydowałam się na zestaw z serii Profesjonalnej nazywający się Complet Set na zdjęciu zobaczycie też pomadki z Anastasia Beverly Hills (ten prezent otworzyłam troszkę wcześniej :P)
 Kolejny jest prezent niespodzianka, którego się absolutnie nie spodziewałam, ale jest przepiękny to szkatułka na biżuterię oraz kolczyki z Apartu
Kilka case'ów do iPhona, na jeden wciąż czekam ale idzie z zagranicy więc to pewnie zajmie jeszcze kilka dni .. ale standardowo jak to ja, zgapiłam się z jego zamawianiem :D
 Prezent prosto z naszych sąsiednich Wysp <3 Nowy zapach od Dior
 Słodki kubek z DUKA
Słoooodycze! Nie wszystkie oczywiście, bo jak wiadomo czekoladę pochłaniam HURTOWO :D
 KOCHANI dziś to by było na tyle.
Oczywiście niecierpliwie czekam na Wasze relacje ze świąt! Dajcie mi koniecznie znać o Waszych perełkach prezentowych.
BUZIAKI!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**