19 stycznia 2017

RECENZJA ! L'Oreal Nutri Gold - olejek do pielęgnacji twarzy

Hej Kochani!

Zimą nasza skóra narażona jest na różnego rodzaju wariacje pogodowe. Temperatury nie rozpieszczają, raz pada, raz słońce a nasza skóra krzyczy o pomoc.
Dziś kilka słów na temat olejku, który stosuję już od kilku miesięcy i przyznam, że na stałe zagościł on w mojej pielęgnacji.
Olejkowy rytuał NUTRI GOLD - olejek do twarzy do cery mieszanej ( jest również wersja do cery suchej)
Cena: ok 40 zł za 30 ml
 Skóra mieszana składa się ze stref suchych i tłustych, wydzielających nadmierną ilość sebum. Ma rozszerzone pory, traci swój blask i zdrowy wygląd. Aby przywrócić jej równowagę, potrzebujesz więcej niż tylko nawilżenia. Laboratoria L'Oréal Paris wyselekcjonowały 8 Drogocennych Olejków znanych ze swych właściwości regulujących wydzielanie sebum i łagodzących. Olejek do Twarzy Nutri-Gold Olejkowy Rytuał przywraca równowagę skórze mieszanej: zwęża pory i odżywia, przywracając skórze normalnej i mieszanej naturalny blask i zdrowy wygląd. Jego aromatyczny zapach daje uczucie zmysłowej przyjemności i doskonale odpręża.
OLEJKI:
oregano,
trawa cytrynowa,
melisa,
palczatka cytrynowa,
goździk,
rozmaryn,
lawenda,
rumianek
 Jak jest na prawdę?
Olejek kupujemy w bardzo ładnej, eleganckiej szklanej buteleczce z pipetą. Ułatwia to jego aplikacje od razu na twarz.
Powiedziałabym, że jest to typ suchego olejku, ponieważ gładko rozprowadza się na skórze ale nie zostawia tłustych śladów i ładnie równomiernie się wchłania. Ja go stosuję przy mojej wieczornej pielęgnacji, chociaż na opakowaniu mamy informację, że może być on stosowany pod makijaż.
Tak jak wspomniałam wcześniej stosuję go wieczorem. Myję twarz, czasem robię peeling i wtedy go aplikuję. Niewielka jego ilość wystarczy na całą twarz, szyję i dekolt. I w takiej postaci zostawiam i idę spać. Jeśli potrzebuję większego nawilżenia to po jakiś 5-10 min nakładam na niego mój krem na noc.
Rano skóra jest delikatna, gładka i bardzo miękka. Stosuję go już od dłuższego czasu i faktycznie mogę stwierdzić, że kondycja skóry się poprawiła. Nie uczula ani nie robią mi się żadne pryszcze czy zaskórniki.
+ wygodny w użyciu
+ ładnie nawilża
+ wygładza skórę
+ dużo składników naturalnych
+ delikatny zapach
+ łatwo dostępny i myślę, że jak na L'Oreal cena normalna

- minusów nie widzę :)

Mam nadzieję, że moja recenzja Wam się spodoba. Stosowałyście już któryś z produktów z serii Nutri Gold? Chętnie się dowiem co o nich sądzicie.
Tymczasem życzę udanego dnia!
BUZIAKI
XOXO

Jeśli chcesz być na bieżąco Obserwuj mnie na --> INSTAGRAM <--

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**