06 lutego 2017

RECENZJA ! drogeryjne bazy pod makijaż

Hej kochani!

Zapraszam Was dziś na zbiorczą recenzję kilku drogeryjnych baz pod makijaż, które mam w swojej kosmetyczce już od długiego czasu, więc mogę co nieco o nich opowiedzieć :)
Zacznę od tego, że kupiłam je w różnych odstępach czasowych. Mam cerę tłustą więc od bazy pod makijaż przede wszystkim oczekuję aby niwelowała świecenie się skóry no i przedłużała jego trwałość, bo niestety w przypadku niektórych podkładów było to konieczne
Jeśli chcecie się dowiedzieć jak się sprawdziły to zapraszam do czytania dalej
Zacznę od bazy, którą kupiłam dawno temu i jest to pierwsza na którą się zdecydowałam. Kiedyś primerów nie było tak wiele na rynku. Marki drogeryjne dopiero od jakiegoś niedługiego czasu wprowadziły je do swoich szafek.
Delia Cosmetics Free Skin Make-up Primer Green Correcting
Cena: 11 zł
Przedłuża trwałość makijażu. Nie blokuje porów i umożliwia oddychanie skóry dzięki nowoczesnej formule Free Skin.
Redukuje niedoskonałości i zaczerwienienia. Wygładza skórę, ułatwiając aplikację fluid
Od razu powiem, żeby nie przerażał Was zielony kolor, bo na twarzy jest on niewidoczny. Przyznam że jak na baze za tak niewielką kwotę jest ona przyjemna w używaniu.
Jest bardzo lekka, szybko się wchłania i nie uczula. Będąc całkowicie szczerą. Ta baza nie jest wielce matująca, ale ładnie wyrównuje małe zaczerwienienia, makijaż na niej utrzymuje się bardzo dobrze i nie zapycha porów.
Lubię ją stosować i mogę z czystym sumieniem ją Wam polecić - jeśli szukać delikatnego efektu a nie efektu wygładzonej maski. Bo takiego z nią nie uzyskacie.
Kolejna baza to Stay Matte od Rimmel. Kupiłam ją na ostatniej promocji Rossmanna -49% na kosmetyki kolorowe.. dlaczego? Bo podkład z tej serii jest jednym z moich absolutnie ulubionych do cery tłustej.
Cena 27,99zł (rossmann)
Udoskonalająca cerę baza matująca pod podkład, na podkład lub używana niezależnie dla idealnie matowego efektu. Kontroluje wydzielanie sebum do 8 godzin. Ultralekka formuła zmniejsza widoczność porów.
Bardzo delikatna formuła, szybko się wchłania i od razu widać delikatny efekt zmatowienia skóry. Pory są zminimalizowane i większość podkładów dobrze z nim współpracuje. 
Co do wytrzymałości nie wiem czy tu efekt jest powalający, aczkolwiek spokojnie te 6h bez świecenia jest w stanie wytrzymać. 
Minusem jest to, że wysusza skórę, więc przy codziennym stosowaniu zauważyłam duże wysuszenie zwłaszcza na policzkach i w okolicy nosa oraz że przez to delikatnie schodziła mi skóra. Potrzebowałam później bardzo mocnego nawilżenia. Ale używany na większe wyjścia nie wysusza skóry, więc jak dla mnie bardzo fajny.
Ostatnią bazą jest Maybelline Baby Skin. Ja ten primer kupiłam w Londynie jeszcze zanim był dostępny w polskich drogeriach.
Maybelline, Baby Skin, Instant Pore Eraser -Wygładzająca baza pod makijaż
Cena: ok 25 zł
Żelowa konsystencja, od razu widoczny efekt wygładzenia na skórze. Podobno produkt ten był wzorowany na słynnym Porefessional z Benefit aczkolwiek nie mam niestety porównania.
Co do samego produktu, w porównaniu do poprzednich dwóch ten jest wyczuwalny na skórze. Po pierwszej aplikacji wyraźnie czułam, że mam go na skórze. Efekt wygładzenia był widoczny od razu, pory zmniejszone a skóra bardzo miekka i aksamitna w dotyku.
Niestety co do samego działania to nie jestem nim jakoś rewelacyjne oczarowana. Z podkładami płynnymi spisuje się dobrze, jednak z podkładami cięższymi .. mam wrażenie, że nakładając podkład Rimmel Stay Matte, który ma konsystencje kremu - musu , produkt ten jakby się rozmazywał na tej bazie, Musiałam robić poprawki, bo przy nakładaniu robiły się smugi, czego przy innym produkcie nie miałam.
Efekt zmatowienia na początku jest piękny, ale nie utrzymuje się długo na skórze. Dodatkowo podobnie jak w przypadku poprzednika.. przy codziennym stosowaniu przesusza skórę. Jednorazowe użycie nie jest groźne.

To moje spostrzeżenia po używaniu tych produktów. Podzielcie się w komentarzach Waszymi ulubionymi bazami pod makijaż. Czy w ogóle je używacie? Może miałyście któryś z powyższych:) Czekam na Waszą relacje
BUZIAKI
XOXO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**