10 lutego 2017

ZOEVA Professional Complete Set

Hej kochani!

Witam Was w to piątkowe popołudnie! Mam nadzieję, że u Was wszystko układa się dobrze. U mnie można powiedzieć, że znakomicie.
Dzisiaj zapraszam Was na zapoznanie się z zestawem pędzli, które kupiłam sobie jako prezent pod choinkę.

Zdecydowałam się na zestaw z serii Professional i po przejrzeniu wszystkich możliwych opcji (a jest ich sporo) zdecydowałam się na zestaw COMPLETE SET. Stwierdziłam, że zawiera on pędzle, które wykorzystam i zawiera pół na pół pędzli do twarzy jak i do oczu co mi się spodobało. Wersja klasyczna – czarna, w przypadku większości pędzli z dwu kolorowym włosiem.

Zestaw zawiera: 6 pędzli do twarzy i 9 do oczu = łącznie 15 pędzli
Do zestawu dostajemy również osłonki na pędzle (w nich przychodzą) i kosmetyczkę z eko skóry

Cena: na stronie ZOEVA 115 euro.  Na stronie mintishop.pl 469,90 zł w przypadku takiej ceny wysyłka była darmowa.

No ale przyjrzyjmy się teraz dokładniej pędzelkom:


Twarz:
Silk Finish 102 - Pędzel do podkładu. Długość rączki 13,3 cm, włosia 3 cm, średnica 3 cm. (TAKLON)
Buffer 104 - Pędzel do aplikacji produktów mineralnych. Długość rączki 11,7 cm, włosia 3 cm, średnica 4 cm. (TAKLON)
Powder 106 - Pędzel do pudru. Długość rączki 11 cm, włosia 4,7 cm, średnica 4 cm. (TAKLON)
Face Shape 110 - Pędzel do konturowania. Długość rączki 13,5 cm, włosia 3 cm, średnica 1,9 cm. (TAKLON)
Cream Cheek 128 - Pędzel do różu w kremie. Długość rączki 12,5 cm, włosia 2 cm - 2,4 cm. (TAKLON)
Concealer Buffer 142 -  Pędzel do korektora. Długość rączki 14,5 cm, włosia 1,5 cm, średnica 1,4 cm. (TAKLON)

Oczy:
Petit Eye Blender 223 -  Pędzel do nakładania cieni w załamaniu powiek. Długość rączki 14,5 cm, włosia 1 cm, średnica 0,5 cm. (TAKLON)
Soft Definer 227 - Pędzel do blendowania. Długość rączki 14,5 cm, włosia 1,2 cm. (WŁOSIE KOZY)
Crease 228 - .Pędzel do nakładania cieni w załamaniu powiek. Długość rączki 14,5 cm, włosia 1,8 cm, średnica włosia 0,8 cm. (WŁOSIE KOZY)
Petit Crease 231 - Pędzel do nakładania cieni w załamaniu powiek.  Długość rączki 14,5 cm, włosia 1,5 cm, średnica włosia 0,7 cm. (WŁOSIE KOZY)
Luxe Smoky Shader 234 - Pędzel do makijażu w typie "Smoky eye" Długość rączki 14,3 cm, włosia 1 cm. (WŁOSIE KOZY)
Contour Shader 235 - Pędzel do nakładania i rozcierania cieni. Długość rączki 15 cm, włosia 0,8 cm - 1,2 cm. (TAKLON)
Fine Liner 315 - Pędzel do eyelinera Długość rączki 15,7 cm, włosia 0,5 cm, średnica włosia 0,2 cm. (NYLON)
Wing Liner 317 -  Pędzel do eyelinera. Długość rączki 15,3 cm, włosia 0,4-0,8 cm. (NYLON)
Brow Line 322 -  Pędzel do brwi. Długość rączki 16 cm, włosia 0,3 - 0,6 cm. (TAKLON)

Jeszcze nie mogę napisać obszerne recenzji, ponieważ pędzle używam od połowy stycznia. Ale od pierwszego użycia się zakochałam i używam ich absolutnie codziennie <3 Bardzo przyjemnie się nimi pracuje i aplikuje równego rodzaju produkty zarówno sypkiej jak i płynne.
Na wstępie co się rzuca w oczy to na pewno dobre wykonanie, pędzelki dobrze leżą w dłoni, włosie jest miękkie i delikatne. Kosmetyczna na pewno nie raz przyda mi się na jakiś mniejszy wyjazd, do spakowania kolorówki.
BUZIAKI!!

2 komentarze:

  1. Uwielbiam ich pędzle. Mam zestaw z bambusowymi rączkami od 1,5 roku i nic mu się nie dzieje złego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj przygarnęłabym takie pędzle *O*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**